KloA Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 er det noe underliggende galt med hele konseptet som jeg har gått glipp av, eller ? har lenge lurt på det, folk tuner og styler for masse masse tusen, men har enda ikke kommet over noen som har slengt nos i corradoen sin (ikke andre biler heller) høm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Dyr og kortvarig morro. Men jeg har mer enn èn gang vært nære å kjøpe et anlegg. Hvis man virkelig vil, så kjøper man et anlegg :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 lurer på hvordan det funker på en g60 ;) og hvor dyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Einar aka Corradon har i sin Corrado da ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 aha! så får jeg håpe han dropper innom her og sier noe om hvor bra det evt. funker =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 aha! så får jeg håpe han dropper innom her og sier noe om hvor bra det evt. funker =p hvorfor ikke bare sende han en PM da ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 tror ikke han har koblet det til, hvis jeg husker riktig. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 tror ikke han har koblet det til, hvis jeg husker riktig. slik som jeg har forstått det så har han allt klart, men ikke noe i flaska... men det enkleste er vel å ta kontakt med han direkte ? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 på hamar treffet i fjord så sa einar at alt var klart for nos (koblet opp osv), men at han ikke hadde prøvd det enda. Tror han ikke har koblet til flasken ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 tenkte nå mer at det kunne vært til info for alle ;) men om han ikke har det kobla til er det vel lite vits å spørre =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 er ikke det slik at hvis man bruker nos så må motoren overhales da?:S Er det jeg har blitt fortalt vertfall... uten å si at det er tilfelle.. Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 motoren bør nok være i god stand før du prøver å slenge masse flere hester gjennom den. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ville kjøpt anlegg fra ZEX,der øker mengden N2O med gasspådraget. litt kulere det enn å få alt i en sprut syns nå jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Skal jeg ha nos anlegg, så skal det ligge ei tomflaske i bagasjerommet i tilfelle:P Skal jo ikke dø i første omgang:D Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg