Volvo-Lars Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hissig lyd i den børsa di. du passerte meg utafor uno x kl 9 til morran i dag. faen den brumma godt på lavt turtall:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 blir mye spørring og graving fra meg ;) men er det lov å spørre hvor/hvem du kjøpte av? Finnes det nettsider med "rimelige" skyline i england?? Forresten. Får jeg lov å spørre hvor mye du gav for "orgasmemaskinen"??:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 blir mye spørring og graving fra meg ;) men er det lov å spørre hvor/hvem du kjøpte av? Finnes det nettsider med "rimelige" skyline i england?? Forresten. Får jeg lov å spørre hvor mye du gav for "orgasmemaskinen"??:thumb Ja, http://www.ebay.co.uk ! det som selges av grom biler over der, ligger som oftest der. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Pete? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Gratulerer med flott bil - Får håpe den skal brukes og ikke stå inne i garasjen og titte ut med lengsel :) Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Var du i elverum i forige uke, nærmere bestemt basthjørnet? I så fall sto jeg i bilen forann deg og glante.. :) Alltid morsomt med skyline.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 om du har hentet fra england skal den vel være mulig å få registrert her i norge..med tanke på typegodkjenning osv.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har bare sett denne bilen på bilder, og det motorrommet tar vel pusten fra en stakkar... Dette er helt i andre enden av "en billigSkyline", og jeg ble MEKTIG imponert da jeg hørte at denne fant vegen til Norge. Jeg gleder meg å se den i virkeligheten. Skal du lure deg ut på bane med den??? Billige Skyline finner dere på ebay.co.uk (som nevnt) eller på her: http://atsearch.autotrader.co.uk/www/cars_search.asp?page=1&modelexact=1&lid=search_used_cars_full&make=NISSAN&model=SKYLINE&min_pr=75&max_pr=5000&mileage=&agerange=&postcode=dn37+7lf&miles=100&max_records=200&source=0&photo=1&sort=3&ukcarsearch_full=SEARCH Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Pete? :) :hello: :D Til dere andre, funker fint å hente bil billig i England men du risker å få overlevert noe snusk eller ikke få skilter på bilen. Finnes jo firmaer i Norge som skaffer det meste av skyline's ferdig med skilter og diverse garantier her i Norge. :thumb Grunnen til at jeg handla den er den samme fyren solgte også bilen til Ove (http://www.monstertour.net), så hadde gode referanser og derfor hadde ingen problemer med å sette over penger før jeg henta bilen. Uansett, anbefalingen til Turboknut er en god start, men er som autobørsen så vær OBS på at ikke alt som glimter er gull. :) Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Skal du lure deg ut på bane med den??? Skal brukes denne bilen, og seff skal den ut på bane. :) Velkommen skal du være å sitte på også forestten. Ville vært en ære å tatt deg ut på en sving på Dagali eller Rudskogen. :D Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Dette er uten tvil en av drømmebilene mine. Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Skal brukes denne bilen, og seff skal den ut på bane. :) Velkommen skal duvære å sitte på også forestten. Ville vært en ære å tatt deg ut på en sving på Dagali eller Rudskogen. :D Å jotakk, det vil jeg MER enn gjerne :thumb Vi kan jo snakkes om det om du kommer på Gatebil - jeg får ikke mulighet til å dra til Dagali. Ang. det du sier om det som glimrer ikke er gull, så er det helt riktig. Man kan nok spare mange penger på å reise selv over til England for å titte (om man vil ta hjem bil selv) før man kjøper. Jeg har fulgt med litt på bruktbiler der borte og det de kaller for tipp topp der borte trenger ikke være mer enn såvidt "brukbart" engang i våre øyne. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ho!!! så litt på den nett siden. MYE AT osv og biler som ser ut til å ha gått mye mer en oppgitt osv.... Men lå jo ike så galt i pris da. Mange under 4000 pund! :) men men.. får se hva det blir til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Få laga tråd da med masse bilder og spec list? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Få laga tråd da med masse bilder og spec list? Må vel lage det med tiden, men må prioritere å gjøre alt i tip top shape til Nissan treffet på Dagali og Gatebil. Polering (lakken ser litt tørst ut), bytte oljer, vaske motorrom + få ut noen døde dyr :???: av grillen etter autobahn racinga.. :D Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg