PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 kan du slenge ut noen kjappe specs her imellomtiden da? etter det jeg har hørt er det temmelig gromme tall :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 kan du slenge ut noen kjappe specs her imellomtiden da?etter det jeg har hørt er det temmelig gromme tall :D Komme på Gatebil så kan du se. :) Har mine grunner til å holde litt tilbake med info. Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 da fikk jeg plutselig en grunn til å dra dit... hmmm Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Så en blå skyline ved alnabru i dag. Var det denne? Kjørte i motsatt kjørefelt som meg så fikk ikke sett den så mye akkurat, men så at det var en skyline! :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Nope, ikke min. Kan være Quicksilver sin, men vet ikke om han er ute å kjører på veien enda. Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNg Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Pete, jeg kan godt være co-pilot på Dagali imorga:) vi sees der! Siter - 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200 x-94 Mazda 323 GT-R x-92 BMW 318 "Zeemax" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 så deg på shell i sta.. snudde og møtte deg på veien mot borre.. grei lyd ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Faen, si i fra hvis du tar en tur til Tønsberg en kveld :D Har "ferska" deg på døgnet før jeg :) Så deg der da den kamelon escossien var der den gangen :) Som nevnt på 200sxogn, GROM bil :) Gratulerer så mye! Må være en spesielll følelse å ha en så RÅ bil som er produsert så få av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Blir ikke mye kjøring nå denne uka tror jeg, må rigge den ferdig før for Gatebil. :cab , men at den kommer til å være på døgnet en gang iblant iløpet av sommeren skal du ikke se bort ifra. m'm Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 solgt s14'n ???? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Forventer å se deg på gatebil ja..når skal du kjøre?lørdag? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjørte i helga ja, men siden jeg fortsatt bare har prøveskilter måtte jeg kjøre i drift heatet.. bare 15 min av gangen.. Prøvde å drifte så godt jeg kunne med 1,5 tonn japsestål.. :???: :thumb Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvor mye har du brukt på utgifter osv med tanke på import, eventuellt andre småfiks du må gjøre osv? Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Trodde det var du som hadde den GT-Ren som gikk som ett helvette jeg? Hvem er det sin?Lik farge og dro det meste utpå der...husker jeg ikke helt feil nå så kjørte den i extrem serien og? prøvde og titte etter om det var Quicksilver sin, men den gikk litt for fort for meg så jeg fikk ikke sett ordentlig.. Fikk ikke sett din tror jeg..var der fra 08.30 til 15.00 på lørdag.. var en runde som det var mange drifte biler som kjørte utpå..Kjørte du da og? så en blå skyline der da se. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Trodde det var du som hadde den GT-Ren som gikk som ett helvette jeg?Hvem er det sin?Lik farge og dro det meste utpå der...husker jeg ikke helt feil nå så kjørte den i extrem serien og? prøvde og titte etter om det var Quicksilver sin, men den gikk litt for fort for meg så jeg fikk ikke sett ordentlig.. Fikk ikke sett din tror jeg..var der fra 08.30 til 15.00 på lørdag.. var en runde som det var mange drifte biler som kjørte utpå..Kjørte du da og? så en blå skyline der da se. Quicksilver kjører i Extreme serien. Er helt lik (foreløpig) min siden dette også er en Le-mans utgave. Forskjellige felger er det derimot. Quicksilver skal ha gjort mye med bilen sin og kjørt vel første gang nå i helgen med den. :thumb Jeg kjørte som du nevnte blant driftebilene. Bilen min er fortsatt uregistert og det er eneste session'en de tillatter uregga bilen. :) Kjørte alle 3 heat'ene på lørdag. Kjørte også 201m på fredag også men blandet resultat. :thumb Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg