Gå til innhold

r33 GT-R Vspec i Horten

Ranger emnet

Weezel

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen, si i fra hvis du tar en tur til Tønsberg en kveld :D Har "ferska" deg på døgnet før jeg :) Så deg der da den kamelon escossien var der den gangen :)

Som nevnt på 200sxogn, GROM bil :) Gratulerer så mye! Må være en spesielll følelse å ha en så RÅ bil som er produsert så få av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du brukt på utgifter osv med tanke på import, eventuellt andre småfiks du må gjøre osv?

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var du som hadde den GT-Ren som gikk som ett helvette jeg?

Hvem er det sin?Lik farge og dro det meste utpå der...husker jeg ikke helt feil nå så kjørte den i extrem serien og? prøvde og titte etter om det var Quicksilver sin, men den gikk litt for fort for meg så jeg fikk ikke sett ordentlig..

Fikk ikke sett din tror jeg..var der fra 08.30 til 15.00 på lørdag.. var en runde som det var mange drifte biler som kjørte utpå..Kjørte du da og? så en blå skyline der da se.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var du som hadde den GT-Ren som gikk som ett helvette jeg?

Hvem er det sin?Lik farge og dro det meste utpå der...husker jeg ikke helt feil nå så kjørte den i extrem serien og? prøvde og titte etter om det var Quicksilver sin, men den gikk litt for fort for meg så jeg fikk ikke sett ordentlig..

Fikk ikke sett din tror jeg..var der fra 08.30 til 15.00 på lørdag.. var en runde som det var mange drifte biler som kjørte utpå..Kjørte du da og? så en blå skyline der da se.

Quicksilver kjører i Extreme serien. Er helt lik (foreløpig) min siden dette også

er en Le-mans utgave. Forskjellige felger er det derimot.

Quicksilver skal ha gjort mye med bilen sin og kjørt vel første gang nå i helgen

med den. :thumb

Jeg kjørte som du nevnte blant driftebilene. Bilen min er fortsatt uregistert og

det er eneste session'en de tillatter uregga bilen. :) Kjørte alle 3 heat'ene på

lørdag. Kjørte også 201m på fredag også men blandet resultat. :thumb

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider