OpelFanatikeren Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 du får siifra så tar vi en fotosesion av gliset Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Spotta denne bilen x antall ganger i kvartalet over meg. Denne er helrå, hva skjedde med 200sx'n Siter Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Spotta denne bilen x antall ganger i kvartalet over meg. Denne er helrå, hva skjedde med 200sx'n Den er overtatt av en i Horten. Er snart ferdig etter ombygging så blir nok å se på iløpet av august. :thumb Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Feit bil ass! Og det er ikke hver dag jeg sier at en Skyline er pen.... ;) hehe Skal nok tute når jeg koster forbi deg i White Stripes sirævan :cab hehe ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg