Roberto Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Synes bilen er litt slapp for tiden, den går ikke sånn voldsomt over 4000 synes jeg.. Mangler noe.. Forstår ikke helt hva som kan være gale.. Noen som har noen forslag?:) Mitsubishi starion (turbo) foresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Noen som har noen forslag? :D Mitsubishi starion ;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Den hinter til at du må modde den! Gjerne med sportsfilter, 3" eksos, og en T04R :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by tekNetium Den hinter til at du må modde den! Gjerne med sportsfilter, 3" eksos, og en T04R :D ¨ Si noe jeg ikke har gjort da.... Tror jeg har problemer med tenningen, den går ganske ujevnt på tomgang, og dersom jeg gir jern til ca 4000 på "tomgang", så høres det ut som det er dårlig\ingen tenning på en av sylindrene.. Plagsomt.. Alt er i orden, plugger, ledninger, rotor , fordelerlokk.... Hva kan det være? Coil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Kan nesten høres ut som du har har satt register reima ett hakk feil. Har du byttet den i det siste? Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Ta en kompresjonstest! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Reg. reim står rett. Kan ta komp test! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg