Gå til innhold

Hente signal fra orginal-anlegg i E39 - 98mod. Til forsterker

Ranger emnet

TheBirg

Anbefalte innlegg

Skal omsider få kobblet opp forsterker til orginal-anlegget i bilen, har linjeforsterker om nødvendig, men hvor finner jeg høyttalerutgangen fra anlegget, har hørt mye rare forslag om hvor, men har ikke begynnt å skru enda.

Tror ikke det er DSP anlegg (hvordan finner jeg det ut eventuellt ? )

Har som noen steder jeg har lest ikke "orginalforsterker" bak CD-veksler i bagasjen.

Eller er det så enkelt som at jeg finner signalet mitt bak stereoen i dashbordet ?

Birger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal omsider få kobblet opp forsterker til orginal-anlegget i bilen, har linjeforsterker om nødvendig, men hvor finner jeg høyttalerutgangen fra anlegget, har hørt mye rare forslag om hvor, men har ikke begynnt å skru enda.

Tror ikke det er DSP anlegg (hvordan finner jeg det ut eventuellt ? )

Har som noen steder jeg har lest ikke "orginalforsterker" bak CD-veksler i bagasjen.

Eller er det så enkelt som at jeg finner signalet mitt bak stereoen i dashbordet ?

Birger.

Hvis du ikke har dsp, og da forsterker i bagasjerommet, så er høytalerledningene koblet til spilleren i dasjen.

Høytalerledningene er tvinnet, men jeg husker ikke hvilken farge det er på de forskjellige, men hvis du tar deg en tur ned til meg, så kan jeg fortelle deg hvilke "pinner" de sitter på i den store kontakten.

Skulle du ellers trenge hjelp, så er det det bare å komme eller ringe. Jeg betviler det er så mange som har brukt mere tid i en e39, så dette fikser vi. http://www.gatebil.no/index.php?id=423&pageid=116

Lenke til kommentar
Del på andre sider