vw-vegard Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Så en knallfet einser ved Åråsen stadion i ettermiddag. Hadde ikke med mobilen, så rakk ikke ta bilde.. forhåpentligvis får jeg tatt ett imorra (om da ikke noen har bilde eller kan skaffe..) Lav, med feiiite dekk og noen skikkelig bredda skjermer. Ligner veldig på denne einseren, bare at det ikke er cab.. flere som har sett'n i området, eller er den bare på snarvisitt? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 4 dørs? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 det tror jeg ikke den var nei.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Den enern på bildet var pen og brei. Ikke for ihjelstyla som mange golfer har en tendens til å være. uheldigvis! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Så en knallfet einser ved Åråsen stadion i ettermiddag. Hadde ikke med mobilen, så rakk ikke ta bilde.. forhåpentligvis får jeg tatt ett imorra (om da ikke noen har bilde eller kan skaffe..) Lav, med feiiite dekk og noen skikkelig bredda skjermer. Ligner veldig på denne einseren, bare at det ikke er cab.. flere som har sett'n i området, eller er den bare på snarvisitt? Denne du tenker på kanskje? Isåfall er det bruksbilen min og sikkert broderen som var ute på vift Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 den var det nok ja :) så fin ut iallefall:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 den var det nok ja :) så fin ut iallefall:) da var det 4 dørs m'm hehe Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hehe ja , det var vel det :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg