Gjest brunerune Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Var å henta senkefjørene idag på autospar.no. Tenkte da at jeg skulle kose meg utfor garasjen i de sene kveldetimer med dette. Men fikk ut det ene fjørbeinet forran, etter mye kluss med altslags stag og div. under der. Jeg er ikke spesielt kjent innen dette faget, og fant greit ut etter 10 sigaretter og 2l cola at dette orka jeg søren meg ikke :) Så da var det rett å ringe til min kontakt på Bavaria å "bestille" mekanikertime hos han. han skulle ha tusenlappen for dette, men det er mer enn nok verdt det. Edit: Ville bare dele dette med meg, hadde trangen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 tja.. ikke noe hokus pokus dette da. Godt at noen tjenere penger:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe.. Måtte le litt, du minner meg om meg selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg