Gå til innhold

xbox360 spill man kan drifte i? Finnes det?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som spørsmålet lyder: Finnes det noen spill til xbox 360 man kan "drifte" i? Gjerne med justeringsmuligheter for understell osv. Henter meg xbox i dag og har lyst på et bilspill man kan gjøre annet enn å kjøre rett frem i ;)

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ihvertfal PGA og det går jo ihvertfal ann å "sladde" ganske mye. Morro å komme inn mot sving, bremse ned med "e-brake" clutche ut og sleppe med full gass :D Får ihvertfal sladdet ganske godt hvis du først lærer deg å gjøre det riktig :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått kontakt med andre som er int i samme har vi laget oss egne regler, og driftingmulighetene i PGR3 er meget gode dersom man lærer seg trikset og hvilke biler som er mest egnet. :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest Jostein
Er vel ingen instillinger du kan gjøre, men jeg spiller fremdeles Forza og det er jo genialt på drifting og det funker på Xbox 360.

prøvde forza på min xbox 360 her om dagen, men det støttes ikke kom det opp.? Trodde da man kunne spille vanlige xbox spill,på 360`en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde forza på min xbox 360 her om dagen, men det støttes ikke kom det opp.? Trodde da man kunne spille vanlige xbox spill,på 360`en?

Jeg spiller Forza på min 360, ingen problemer, men du må være koblet på nettet med boksen første gang for å laste ned en liten update, ellers funker det ikke. Du trenger ikke Gold for å få denne updaten, bare være koblet på Xbox Live.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Jeg spiller Forza på min 360, ingen problemer, men du må være koblet på nettet med boksen første gang for å laste ned en liten update, ellers funker det ikke. Du trenger ikke Gold for å få denne updaten, bare være koblet på Xbox Live.

å da må jeg kjøpe denne x-box live cd`en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Hmm. jeg kobla bare rett på jeg. Jeg har Premium utgaven, og har du Core utgaven burde du gå å kjøpe Premium. :)

hehe har "såklart" premium ;) får prøve å kople på nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke live medlemskap for å laste ned updates nei, d følger jo med xbox live "silver" når du kjøper boxen, og da kan du laste ned updates etc men ikke spille online.

Forza er genialt.

Og det skal jo komme forza 2....

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med silver abonnementet som alle som kjøper xbox360 har kan du spille online i helgene, bare så det er sagt. Forza 2 kommer om ikke alt for lenge, (høst i år, forhåpentligvis) og det ser vanvittig bra ut! Håper bare de lar Fysikkmotoren være så å si identisk med eneren. Satt å spilte Forza i en times tid i går kveld jeg gitt, fortsatt like morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om Forza 2 i et spillblad, og de skulle visst ikke bruke identisk fysikk-motor. De skulle derimot videreutvikle den så det blir noe lignende bare bedre. Og de kritiserte Gran Turismo for den dårlige fysikken de har der. :iconsm

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om Forza 2 i et spillblad, og de skulle visst ikke bruke identisk fysikk-motor. De skulle derimot videreutvikle den så det blir noe lignende bare bedre. Og de kritiserte Gran Turismo for den dårlige fysikken de har der. :iconsm

Ok de kritiserer GT4 fysikken ja, bra de styrer unna den da :D

Hmmm får håpe de faktisk FORBEDRER den da, fort gjort å bomme. Men klarer noen det er det nok Forza folket. Detta blir kult! Det nye 360 trådløse rattet kommer også samtidig med spillet, så da blir Driving force pro'n hivd ut av vinduet og PS2 lagt i skapet :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider