Gå til innhold

Anlegg i Audi A3

Ranger emnet

ximon

Anbefalte innlegg

Har en Audi A3 1,6 1998. Orginalt er det 5,25" i front og 6,5" bak. Vil ha et helt greit anlegg som ikke koster for mye...

Vil dette passe bra?

Forsterker:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1100

Spiller: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1563

Bass:http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1027

Høytaler foran: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161302/

Høytaler bak: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161305/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Anlegget du har sett deg ut er ikke så galt! Jeg ville i midlertid gjort noen få endringer :)

Spillern er finfin, så behold den!

Hva gjelder forsterker, se på lil'wonder LW5.830! Knall forsterker, som kanskje noen forhandlere kan gi deg en hyggelig pris på om du kjøper alt fra han.

Videre ville jeg heller bygget kasse selv enn å kjøpe den ferdigkassen fra rockford. En kasse koster deg ikek mer enn ca. 300 kroner i materialer, og du kan j oda kjøpe et element til 1700 kroner, og fremdeles komme i samme totalsum som ved kjøp av ferdigkassen! Se da evt på elementer fra Focal eller soundstream.

Når det er sagt ville jeg nok også tatt en kikk på frontsettene til focal og soundstream til fordel for cadencesettene. Det er god plass i dørene dine, og du MÅ ikke ha slim-elementer.

Har selv installert anlegg i A3, så hvis det skulle være noe får du bare si ifra!

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god tilbakemelding. Jeg fant denne tråden om Soundstream produkter. http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t452734.html

Stemmer dette?

Jeg vil gjerne kjøpe alt hos en forhandler. Noen som har andre alternativer til forsterker. Helst rundt 3000.

Soundstream har fått ny importør :)

http://www.autocustom.no

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream har fått ny forhandler som det blir sagt her, og de gutta er flinke i sine saker. Ville anbefale deg å kjøpe ditt system gjennom dem! Kontaktperson: Anders Fleischer. Han kan nemlig også gi deg priser på Focal.

Ellers så er de komposettene du ser på meget gode! Har dem selv, og er strålende fornøyd! Av andre merker er det verdt å ta en titt på er Soundstream. Lil'wonder har et frontsett som er meget gode. Noen vil til og med si de låter bedre enn focalsettene du ser på.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt grønn på området, så hadde satt veldig pris på om noen kunne satt opp en liste over komplett anlegg til ca. 10000. Kan strekke meg litt lenger hvis det har mye å si for kvaliteten.

Det jeg må ha er: Spiller, 5 kanals forsterker, høyttalere foran og bak, Sub med kasse og kabler.

Har ikke tenkt å montere dette selv, så trenger også anbefaling til noen som kan få installert dette i min A3.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling av anlegg:

Spiller: den du selv har sett på til kr. 2890,-

Forsterker: Soundstream Lil'wonder LW5.830 til kr. 3995,-

Høyttalere foran: Focal 130 A1 til kr. 1290,-

Høyttalere bak: Focal 165 A1 til kr. 1390,-

Sub: Focal 30 A1 til kr. 1190,-

Total: kr. 10 775,-

Dette er da før kabler osv, så sleng på en ca. 1000 kroner der også.

Dette er et system som vil gi GOD lyd, og fint lydbildet i bilen din med riktig montering! Bortsett fra spillern har jeg alle de samme komponentene selv, og er MEGET fornøyd! Har jo blitt mer kresen på lyd osv etterhvert, og synes fremdeles dette er et godt system :)

Hvis du henvender deg til anders Fleischer og autod.no er han forhandler av alle disse merkene jeg nå har satt opp til deg. Det er nok derfor mulig du kan få et pakketilbud, som vil være gunstig for lommeboken din!

Hva gjelder montering kan han også være behjelpelig med dette, hvis han har tid! Han er en meget travel mann, og er bosatt i elverum - kan jo bli vanskelig når du bor i oslo med tanke på at du må "gi" fra deg bilen en liten stund.

Har som sagt montert en del i A3, så kan evt hjelpe deg der hvis det er ønskelig!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt grønn på området, så hadde satt veldig pris på om noen kunne satt opp en liste over komplett anlegg til ca. 10000. Kan strekke meg litt lenger hvis det har mye å si for kvaliteten.

Det jeg må ha er: Spiller, 5 kanals forsterker, høyttalere foran og bak, Sub med kasse og kabler.

Har ikke tenkt å montere dette selv, så trenger også anbefaling til noen som kan få installert dette i min A3.

På forhånd takk.

Det letteste er jo å kontakte en forhandler da. Du får kanskje litt rabatt også :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Jeg selger en slikt basselement som ble nevnt i det siste oppsettet. (post nr 9)

Den er helt ny og ubrukt. Nei forresten den er prøvd i friluft for å se om den fungerer :P

Du kan få den for 1k inklusive porto hvis du er int? Sparer jo 350 spenn :D

Ta kontakt på om hvis du er intr.....

Ellers så synes jeg det anlegget som Golf IV driver har satt opp ser meget bra ut :D

Mvh

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling av anlegg:

Spiller: den du selv har sett på til kr. 2890,-

Forsterker: Soundstream Lil'wonder LW5.830 til kr. 3995,-

Høyttalere foran: Focal 130 A1 til kr. 1290,-

Høyttalere bak: Focal 165 A1 til kr. 1390,-

Sub: Focal 30 A1 til kr. 1190,-

Total: kr. 10 775,-

Dette er da før kabler osv, så sleng på en ca. 1000 kroner der også.

Dette er et system som vil gi GOD lyd, og fint lydbildet i bilen din med riktig montering! Bortsett fra spillern har jeg alle de samme komponentene selv, og er MEGET fornøyd! Har jo blitt mer kresen på lyd osv etterhvert, og synes fremdeles dette er et godt system :)

Hvis du henvender deg til anders Fleischer og autod.no er han forhandler av alle disse merkene jeg nå har satt opp til deg. Det er nok derfor mulig du kan få et pakketilbud, som vil være gunstig for lommeboken din!

Hva gjelder montering kan han også være behjelpelig med dette, hvis han har tid! Han er en meget travel mann, og er bosatt i elverum - kan jo bli vanskelig når du bor i oslo med tanke på at du må "gi" fra deg bilen en liten stund.

Har som sagt montert en del i A3, så kan evt hjelpe deg der hvis det er ønskelig!

Mvh

Takker for veldig god tilbakemelding. Kommer mest sannsynlig til å gå for det du har anbefalt. Kontakter Anders Fleischer for å få et tilbud.

Du kan gjerne sende meg en pm hvis du kunne tenke deg å ta oppdraget. Fint om du da også oppgir hvor mye du vil ta for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider