Mads` Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har 2 kapteinstoler fra starcraft liggende.. lurer på hvor mye slike er verdt? er ikke spesielt slitte heller.. Fannt ikke bilde av stolene men er i samme "stil" som denne sofaen.. hører vel sammen kanskje. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Flekk opp et par bilder av de, så kan det hende bruttern kjøper de av deg. Har nettopp sendt han melding! Han er på jakt etter slike. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Ja ska få fixa det. Fikk ett bud på 5000,- men jeg lurer på hvor mye jeg kan ta per stol egentlig? Hva er de verdt? Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Tok feil av stoffet, er grått skinn. De var litt mer slitt en jeg trodde (de er veldig skitne på bildene) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Uffda. Bror's van har blått interiør i stoff, også er det ikke AC. Så da er nok det uaktuelt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Skjønner, men har du noe anelse om hva de er verdt? har som sagt fått bud på 5000,- men jeg vet ikke om det er en bra pris eller ikke. Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Får du 5.000kr er det vel bare å selge?! Vet om et par vanlige stoffstoler de så på, og de var nedsitti og dårlige. Var prat på 2.000kr. Forhåpentligvis for begge to. Du får oppsøke http://www.amcar.no og bla litt i bilannonser på nett og auto/motorbørsen osv.. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilabila Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Tok feil av stoffet, er grått skinn. De var litt mer slitt en jeg trodde (de er veldig skitne på bildene) pris og tlf nr ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Vil tro fyren har solgt de siden tråden er 4 år gammel. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg