Gå til innhold

min audi tt - ikke helt som alle andre?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For en feit TT ! NYDELIG ! Dette spørsmålet måtte komme opp, men hvordan har du tatt disse to bildene ? Instillinger osv..

Takker. Kan desverre ikke være til så mye hjelp med bildene. Drar ut på noen "photo raid" inne i mellom, og da tar jeg en 100-200 bilder. Huske akkurat hva jeg drev med på de enkelte bildene klarer jeg ikke desverre.

Og takk til dere andre også, for fortsatt mye hyggelige tilbakemeldinger :thumb

Er noen flere små mods jeg har lyst til å gjøre med den, men... Var dette med å selge den, eller beholde den da... Blir ikke millionær av å jobbe på ett lager, så inne i mellom så må en ta noen kjipe avgjørelser. Blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger bare vanlig windows til det.. (høyreklikk - egenskaper - sammendrag - avansert)

Lærer noe nytt hver dag..

Første bildet mariius spurte om:

Lukkertid: 2,48 sek

Blenderåpning: F/8

Brennvidde: 6mm

Eksponeringstid: 2,5sek

Og det andre...

Lukkertid: 2,48 sek

Blenderåpning: F/2,7

Brennvidde: 6mm

Eksponeringstid: 2,5sek

Tatt med stativ (såklart), og fått seg en omgang photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger bare vanlig windows til det.. (høyreklikk - egenskaper - sammendrag - avansert)

Hm, mente jeg også hadde sett det et sted, men får ikke opp denne infoen på WinXP Home her jeg sitter vertfall..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider