Gå til innhold

min audi tt - ikke helt som alle andre?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Må innrømme det at jeg har blitt en stor fan av bildene dine; du kan det virkelig :) dritfet bil i tillegg!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så TT`n for 2uker siden kjørte så vidt bak deg mot strømmen, og må bare si at bilen var utrolig stilig. Hvit er en undervurdert farge, spesielt når man har sorte detaljer som skaper litt kontrast. Får ta deg en tur med bilen på Mandagstreffet på lørenskog fra 19 og utover (vw audi club oslo lokallag som arrangere)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAGINATA: Takker, takker - alltid hyggelig å høre slikt :)

SPNDUDE: Var på statoil og "hang" litt med en kompis av meg som har en nissan primera (som jeg også har tatt noen bilder av for han. F.eks: http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/kenneth/IMG_1218.jpg )

Du som kjørte rundt i en Focus RS? Fet bil i tilfelle!!

AUDIFANATIC: Du kom opp bak meg, over broa ved rådhuset i lillestrøm? :) VW/AUDI klubben har jeg fulgt med på i flere år pga bekjente er medlemmer osv. Syns det er alt for mange der med holdningen at du skal ha den dyreste modellen, ha samme stylingen som alle andre (rieger), og hvis du skal trimme så er det han over prisa tresko pelle i sverige du bare MÅ bruke. Har du ikke det, så er det bare dritt. Føler meg ikke hjemme rundt folk med så mye penger og de holdningene. Men det er bare mitt inntrykk av klubben, og det kan såklart være feil.

july9.jpg

july12.jpg

july13.jpg

july14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som kom bak deg på brua ved rådhuset i lillestrøm, skulle opp på shell en tur også la jeg merke til bilen din, måtte gi på greit for å prøve å ta deg igjen, men jeg ga opp da jeg så du skulle opp strømsdalen da den veien er såpass dårlig. da var det bedre å bare kjøre rett til shell.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Dæven altsÅ! De felgene er utrolig fete! Kule bilder! ;)

Takker, takker.

Har ferie for tiden, så får en del tid til å redigere bildene jeg har tatt (sjekket i dag - jeg har 2,45gb med bilder av tysker tøsen *gulp*).

Ganske fornøyd med det følgende bildet. Det er 12 forskjellige lag lagt på hverandre for å oppnå utseende på bildet. En del små detaljer som en må studere bildet en stund før en oppdager. Tok sin tid å redigere..

july19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider