Gå til innhold

min audi tt - ikke helt som alle andre?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok bil det der. Men jeg må virkelig spørre hvordan det er mulig for en person å bytte ut den pene Celica'n med en Audi TT?(!) *Host* Boble *host*

Celica'n ble solgt fordi kostnadene ved å ha den ble for store i forhold til hvor utrolig lite jeg brukte bilen (den ble vel nesten ikke kjørt 2000km engang siste sommeren). Så jeg ville finne noe billigere, som ikke ville koste så mye å bare ha stående i garasjen. At det ble TT'n er litt rart, siden jeg aldrig har likt TT noe spesielt (tak senka boble, sossebil osv osv) - og jeg var på jakt etter en audi a4 1.8t egentlig. Men rarere ting har skjedd..

Men mye prat og lite bilder er ikke bra! :):

Samme sted, 2 forskjellige vinkler. Begge orginal bildene var myke, grønne og pene. Her er den ene orginalen (skalert ned):

june22org.jpg

Så har jeg med med vilje redigert de så de ser litt mer "dirty" (?) ut..

june22-1.jpg

august07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har itte ord! Sitter her og bare måper! :) Mulig du har skrevet det før men åssen kamera bruker du? Bruker du også stativ for å få ordentlige bilder på natta?

Hyggelig å høre :) Bruker ett canon powershot s3 is (6 megapixler) kamera. Var nesten så jeg kjøpte speilrefleks (koster ikke så mye mer) men ble redd det ville bli hakket mer avansert enn jeg vil ha det. Og 5-6000+++kr for ett kamera er latterlig mye penger. Ikke at de gir bort S3 kamera heller, men..

Bruker stativ (en nødvendighet skal du ha fine bilder om natta). Valgte meg ett som gjør jobben helt ypperlig, og passer min lommebok:

http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d13489&plid=13489

Hvis noen vurderer å kjøpe det, så kan jeg si såpass at du kan ikke regne med at det holder så mye mer enn 1-2år så er det utslitt. Men til den prisen så bryr det meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stativ (en nødvendighet skal du ha fine bilder om natta). Valgte meg ett som gjør jobben helt ypperlig, og passer min lommebok:

http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d13489&plid=13489

Hvis noen vurderer å kjøpe det, så kan jeg si såpass at du kan ikke regne med at det holder så mye mer enn 1-2år så er det utslitt. Men til den prisen så bryr det meg mindre.

Bestilte på nett, eller henta i butikken i Møllergata? Kunne tenkt meg et billig stativ bare for å prøve meg litt på fancy bilbilder jeg og.. Bilen har jeg allerede kommentert, men bildene er også skikkelig bra :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var driiiit lat og bestilte på nett :)

Hehe :) Lurte mest på om det var nettpris eller om den gjelder i butikken og.. Får stikke innom der og sjekke en dag.. Så får jeg sikkert motivert meg litt til å ta flere bilder jeg og.. Flott at du viser at man ikke trenger speilrefleks for å ta bra bilder..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Det stativet der såg jo helt greit ut da! Trur je jaggu skar kjøpe meg et slik et, er så lei av å få uklare bilder da det er mørkt. Det står at stativet passer for digitalkamera, jeg har et Canon IXUS 430, vil stativet passe dette kameraet trur du? Mitt kamera ligner faktisk litt det som er avbildet i annonsen ser jeg..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det på mitt gamle ixus 40, og bruker det på S3 kamera'et.

Bare ikke forvent all verden til den prisen.

skjønner. Bare litt dumt å gjøre bomkjøp liksom, kjett hvis kameraet itte passer. Driter itte peeng heller! :p hehe

Bare stativet er stødig og kameraet passer holder det i massevis for meg! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider