Torak Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Fant denne annonsen i stad! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1156340&username= Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Det der er ingen "gruppe a" bil som i banebil men en av 500 volvo 242 turbo som ble solgt(med flatpanser) for at de skulle få delta i gruppe a løpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nei nei, det ser jo jeg også, men er jo sjeldne saker. Var det ikke "Baron" som så gjerne ville kjøpe en sånn, koste hva det koste vil? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nei nei, det ser jo jeg også, men er jo sjeldne saker. Var det ikke "Baron" som så gjerne ville kjøpe en sånn, koste hva det koste vil? Godt mulig,men disse er ikke så veldig uvanlige..har sett ca 10 stk til salgs bare i år,og da har jeg ikke letet noe særlig heller. Uansett,en 242 turbo VIL jeg også ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 det er 500 stk av de!!!!!!!! det er ikke vanlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Godt mulig,men disse er ikke så veldig uvanlige..har sett ca 10 stk til salgs bare i år,og da har jeg ikke letet noe særlig heller. Uansett,en 242 turbo VIL jeg også ha. Hvis det finnes kun 500 stk originale 242'r så blir de jo sjeldne enten man vil eller ikke:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hvis det finnes kun 500 stk originale 242'r så blir de jo sjeldne enten man vil eller ikke:) nei,det finnes et lass 242 turbobiler,men kun 500 som er solgt med flatpanser! Det er i og for seg den eneste forskjellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Her er et "flathood" prosjekt til salgs for 250 usd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 lol... Den der som solgtes på ebay... automat gir ftw! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 lol...Den der som solgtes på ebay... automat gir ftw! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-240-RARE-GROUP-A-240-TURBO-1983-FLATHOOD-FLATNOSE-VOLVO_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ31877QQihZ002QQitemZ4649875582QQrdZ1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 "The gentleman who I purchased it from replaced the motor with another turbo motor." Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nei nei, det ser jo jeg også, men er jo sjeldne saker. Var det ikke "Baron" som så gjerne ville kjøpe en sånn, koste hva det koste vil? "Baron" søkte en ekte gr.A banebil hvor mesteparten er forskjellig fra de homogiserte som er "omtrent originale": -Alu-bakaksel med neg. camber -Syredyppet karosseri - 340-380 hk - Vanninnsprut - Oljekjølt Getrag-girkasse - Bur - Hydrauliske jekker innebygd i karosseriet - Dobbel hurtig-Bensinpåfylling i bagasjelokk - Sentrumsbolt på alle hjul osv-osv ++ = sjeldent og dyrt Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 "Baron" søkte en ekte gr.A banebil hvor mesteparten er forskjellig fra de homogiserte som er "omtrent originale":-Alu-bakaksel med neg. camber -Syredyppet karosseri - 340-380 hk - Vanninnsprut - Oljekjølt Getrag-girkasse - Bur - Hydrauliske jekker innebygd i karosseriet - Dobbel hurtig-Bensinpåfylling i bagasjelokk - Sentrumsbolt på alle hjul osv-osv stemmer det...er denne typen bil jeg er på jakt etter....ikke en homoligerings bil, og hvertfall ikke med automat....he he Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 stemmer det...er denne typen bil jeg er på jakt etter....ikke en homoligerings bil, og hvertfall ikke med automat....he he Hehe, jasså, du følger med :iconsm Slutt og drøm nå; kjøp min 242 så skal du få med ei Uoriginal gruppe A-vinge. De færreste ser forskjell likevel :hide Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe, jasså, du følger med :iconsm Slutt og drøm nå; kjøp min 242 så skal du få med ei Uoriginal gruppe A-vinge. De færreste ser forskjell likevel :hide Ska du selge??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg