olve Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hei! Eg har akkurat mottatt bestillinga mi fra bilradiospesialisten som inneheld 2 6x9 og ein firekanalsforsterker.. Eg skulle til å koble opp no i stad, når eg såg at eg ikkje hadde noko line out frå cd-spelaren! Må eg kjøpe ny cd-spelar, eller finns det andre måtar å gå rundt dette på? Og når eg skal ha alle fire høgtalarane på forsterkeren, må eg då ha 2 line out fra cd-spelaren til forsterkaren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kan bli litt vanskelig uten line out tror jeg, syns huske det gikk an å bruke høytaler utgangene på noen spillere som line out, men det kan godt være noe jeg har drømt så det garanterer jeg ikke. Sikkert noen som kan avkrefte dette rimelig fort. Ellers trenger du kun 1 signalkabel som du splitter opp i 2 på enden med et y-ledd. Forutsetter selvsagt at du har line out :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Men er det nokon som veit dette for sikkert? Vil fikse det så fort som mogleg! Og det me å ha to line-ut fra en utgang skjønte eg ikkje noko av!:p Nokon som kan forklare litt nærmare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1450 Er det ein slik ein eg må ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=5&series_id=42&family_id=102&item_id=62756&locale=en_US Du trenger en signal konverter. Da får du brukt spilleren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olve Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Så eg kan bruke den på bilradiospes? Blir det dårligare kvalitet av å kjøre det gjennom ein slik ein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Det var en slik en jeg mente ja, vet ikke om det blir helt 100% lik kvalitet som en vanlig signalutgang, men det kan du jo sjekke før du kjøper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg