Gå til innhold

Strippa innvendig

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Er det bare 2 seter i stedet for 5, så må du jo naturligvis omregistrere bilen, da den ikke lengere kan transportere 5 personer på en trygg måte, men bare 2.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Uansett, jeg synes dette høres litt merkelig ut....

Faren min har en Suzuki SJ410 eller 413. Den har ikke bakseter for ØYEBLIKKET, men den har hatt baksete, og han skal sette inn baksete nå... sånn har det vært i alle år (Han har hatt maaaange)

Er det no spesielt da? "2 sitteplasser, men han ha 4" i vognkortet? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Er ikke noe problem i en minibuss heller.Bare til å ta ut setene som er til overs og vise den hos tilsynet så de ser at setene er vekke.Du får da nytt vognkort med rett antall sitteplasser :-)

Men så kommer tolleren og vil ha en neve penger...såsant det ikke er en gammel buss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske opplagt at man må omregistrere en bil som er regga for 5 hvis man tar ut baksete. Hvis ikke kunne du hatt 3 stk baki uten baksete lovlig..

Setter du i bur er dette ekstra viktig. Fordi at har du baksete i da, kan folk dunke hode i buret=ikke så bra. Jeg har snakka med biltilsynet om dette og det er ikke vrient. Bare sørg for at buret er lovlig osv. Hiver du i baksete viser du den bare igjen.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Det er vel ganske opplagt at man må omregistrere en bil som er regga for 5 hvis man tar ut baksete. Hvis ikke kunne du hatt 3 stk baki uten baksete lovlig..

Hva med flerbruksbiler da? Det er personbiler der kan du ta ut og sette inn seter som det passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider