Gå til innhold

Død Riskoker *sukk*

Ranger emnet

Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen ...

Corolla'n min sikk en Audisprut ( Stor steinsprut ) på seg for jeg sklei over i motgående kjørebane på våt vei, i faktisk lav fart på grunn av vannplaning tidligere den samme kjøreturen, ca 60-70 på nåla var det i det bilen begynte å skli med ræva, etter tappert forsøk på å hente den inn igjen så møtte jeg på en Audi 1.9 TDI (alle folka er etter det jeg oppfattet bare skjokkerte og ikke skadet) vel, sånt noe burde ikke skje, men det skjedde - jeg ahr iallefall lørt at Sharif's FALKEN dekk er no jeg alrdi mer skal ha på mine biler framover... Heretter er det yokohama/goodyear som såt på lista...

Surt er det som skjedde ja, men det er vel umulig å unngå nå, bra det bare blei matrielle skader og ikke noe grasiale personskader - håper lensmennen ikke tar lappen min eller noe sånt ... (bilder mer info kommer etterhvert)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surt når sånt skjer..i know...! :(

mye skader på bilen,da? ikke totalvrak,vel?

får håpe du slipper å miste lappen for det der,ja... kunne jo skjedd hvem som helst...men,det hjelper vel kanskje ikke,det...?

bra det ikke blei no personskader da...da hadde saken straks blitt litt værre....

/Tomas G

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at det gikk gærent! Var dekkene asia-dekk, eller vanlige?

Putta på 205/40 R17 Faklen FK451 på no 7x17" felg

Klippet fra en annen post skrevet av deg.. Har hørt at "Faklen"-dekk ikke er noe særlig. Blir nesten som Bolex-klokker...

Hvor mye er det igjen av bilen?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Shadow_iX

mye som er igjen av bilen ser dere selv hos nilsens bilberging - eller vene til jeg får tak i non bilder av ulykkes stedet/bilen..

jeg får bilder jeg tok i dag på fredag, håper å få låne scanner'n til ingar i helga og scanne inn litt...

Synd med bilen dine....kondolerer...

Men at du har problemer med Falken dekkene skjønner

jeg ikke....hvilken type dekk var det?

@lpher

som har Falken FK-451 (i think) på celican sin ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK-451 ja, men de var kjøpt hos Shariff da... Ryktene sies at disse slites raskt i ytterkant, og har en gummiblanding som ikke er gunstig for norden, da den gummiblandigen påstått passer miljøer nermere ekvator...

men uansett å driter jeg i det nå...

Yolohama ASV Sport heretter på sommer'n og Nokian Hakapelitta me PIGG (eller piggfri) på vintern..

FÅr se åssn tralle det blir på meg etterhvert da, blir rollae'n vrak så kan jeg faktisk få tak i en litt "grymmere" bil som jeg har hatt lyst på siden '99 .. ;)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tasktmannen ringte nå nettopp, og han mente at detta var ikke no å "reparere" på .... Leit på en måte men det er ensjange for å få tak en en litt "røffere" bil.

Jobber fremdeles med å få scanna inn de bildene, de skal postes, artig med minner.. hehe...

*er litt gla inni seg* når jeg først får det til så er jobben gjort ordentlig...

Det mener jeg; hva er visten med å gjøre no hvis man ikke skal gjøre det ordentlig? *lol* (note: kids dont try this at home, i'm not a professional...) ;)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yep, ix the proffesional car wrecker...

hey, buisness ide.. vi vraker bilen for deg?!

haha

håper du får "godtralle" soon my friend... men da må jeg trimme som mannen med jåen da :/

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider