Precious Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Tipset er sendt og det irriterer meg at vi ikke skal få lov til å kjøre like gode og driftssikre biler som våre naboer kan. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by fcuk he he, nå føler jeg meg rampete. Hihihi :D Føler meg litt slem nå jeg... ;) Skrev min virkelig e-post adr. og mitt navn. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Precious Tipset er sendt og det irriterer meg at vi ikke skal få lov til å kjøre like gode og driftssikre biler som våre naboer kan. Og like raske :( Burdte vi tipse VG om denne mini-bevegelsen mot Torild? Altså hadde fått litt mediedekning også.... Vet ikke om det er lurt eller ei men det var bare noe som falt inn på meg.. :) Heia denne bevegelsen! (demokrati my ass, hadde vi hatt det på ordentlig vis hadde de hatt folkeavstemning om dette og vi vært vinnerne) NEI TIL TORILD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 nå var det gjort:) *BAD BOY*:cool: :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Til kjære moderatorer *smisk smisk* Kan dere ikke gjøre om denne til en Sticky thread? Flest mulig får mulighet til å lese den da og "protestere" :) Men på den andre siden ser det ut til at vi ikke fikk noen særlig tilbakerespons fra dama... :rolleyes: Foreslår en vill demonstrasjon utafor Stortinget i sommer :D:D:D Fritt fram for å holde en diger plakat med skriften "NEI TIL TORILD" :D (Cred's til RDL/R-type for dette slagordet) Er i ekstase nå, har ventet på en anti-bilavgift bevegelse lenge nå og nå føler jeg at vi snart er i mål :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Tips sendt. Tok meg også tid til og skrive en liten kosemelding: "Les dette du! FOresten, lurer egentelig hva dere på stortinget legger i ordet demokrati jeg. Gang på gang kommer nye avgifter, forbud, lavere fartsgrenser som jeg tør vedde mine edlere deler på at flertallet i Norges land ikke er for. Hvem gir dere retten til og være "bedrevitere" ? Vist ikke du husker det så er dere der for og tjene oss, ikke motsatt. Tror dere har glemmt dette for lenge siden jeg. Send gjerne svar til nevnte email. " Håper hun faktisk leser det og! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Zenith Tips sendt. Tok meg også tid til og skrive en liten kosemelding: "Les dette du! FOresten, lurer egentelig hva dere på stortinget legger i ordet demokrati jeg. Gang på gang kommer nye avgifter, forbud, lavere fartsgrenser som jeg tør vedde mine edlere deler på at flertallet i Norges land ikke er for. Hvem gir dere retten til og være "bedrevitere" ? Vist ikke du husker det så er dere der for og tjene oss, ikke motsatt. Tror dere har glemmt dette for lenge siden jeg. Send gjerne svar til nevnte email. " Håper hun faktisk leser det og! Ikke for å virke pirkete eller dum, men det var ganske mange skrivefeil der.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Det tviler jeg ikke et sek på:P Er ikke helt i form for rettskriving på denne tiden av døgnet. Men er ganske sikker på at drittdama fatter det alikevel jeg. Edit: Får jeg mail tilbake der hun klager på skrivefeil blir det tv2 neste. "Torild mobber analfabeter!":D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjølstad Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 haha... vel, har sendt jeg oxo:) Riktig navn og mail:) Siter Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jepp, dagens gode gjerning Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Zenith Edit: Får jeg mail tilbake der hun klager på skrivefeil blir det tv2 neste. "Torild mobber analfabeter!":D haehae, sette opp ei felle for henne der hun går på trynet og blir mediadekt. DØ bitch, DØ! neida.. nå har jeg vel nok en gang brutt friheten i norge ved å si at noen skal dø :( Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Da var det gjort med navn og mail adresse. Hun må nok bli jævlig lei av disse mailene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 hvem meg nok på jeg også.. med fult navn osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hvis vi noen gang kommer så langt at det virkelig kommer til å bli debatt om høyere fartsgrense så kommer eldre folk som er glade i å kjøre sakte og nyte den vakre norske natur til å protestere og si at fartsgrensa skal være som den er. Men hva med å lage en 4-felts vei med fartsgrense 150? og en rolig vei gjennom fjell og svinger med fartsgrense 100? Så får alle vilja si. Men avgiftene må ned. Det her er helt latterlig. Vi blir jo nesten tvingt til å kjøpe dårlig bilerbambam Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Sånn ja!! Teksten ble noe sånt:Skjønner du nå at nesten alle dine uttalelser er helt i det blå?? ............... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg