Gå til innhold

Protest!

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Precious

Tipset er sendt og det irriterer meg at vi ikke skal få lov til å kjøre like gode og driftssikre biler som våre naboer kan.

Og like raske :(

Burdte vi tipse VG om denne mini-bevegelsen mot Torild?

Altså hadde fått litt mediedekning også.... Vet ikke om det er lurt eller ei men det var bare noe som falt inn på meg.. :)

Heia denne bevegelsen!

(demokrati my ass, hadde vi hatt det på ordentlig vis hadde de hatt folkeavstemning om dette og vi vært vinnerne)

NEI TIL TORILD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kjære moderatorer *smisk smisk*

Kan dere ikke gjøre om denne til en Sticky thread?

Flest mulig får mulighet til å lese den da og "protestere" :)

Men på den andre siden ser det ut til at vi ikke fikk noen særlig tilbakerespons fra dama... :rolleyes:

Foreslår en vill demonstrasjon utafor Stortinget i sommer :D:D:D

Fritt fram for å holde en diger plakat med skriften "NEI TIL TORILD" :D (Cred's til RDL/R-type for dette slagordet)

Er i ekstase nå, har ventet på en anti-bilavgift bevegelse lenge nå og nå føler jeg at vi snart er i mål :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips sendt.

Tok meg også tid til og skrive en liten kosemelding:

"Les dette du! FOresten, lurer egentelig hva dere på stortinget legger i ordet demokrati jeg. Gang på gang kommer nye avgifter, forbud, lavere fartsgrenser som jeg tør vedde mine edlere deler på at flertallet i Norges land ikke er for. Hvem gir dere retten til og være "bedrevitere" ? Vist ikke du husker det så er dere der for og tjene oss, ikke motsatt. Tror dere har glemmt dette for lenge siden jeg. Send gjerne svar til nevnte email. "

Håper hun faktisk leser det og!

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zenith

Tips sendt.

Tok meg også tid til og skrive en liten kosemelding:

"Les dette du! FOresten, lurer egentelig hva dere på stortinget legger i ordet demokrati jeg. Gang på gang kommer nye avgifter, forbud, lavere fartsgrenser som jeg tør vedde mine edlere deler på at flertallet i Norges land ikke er for. Hvem gir dere retten til og være "bedrevitere" ? Vist ikke du husker det så er dere der for og tjene oss, ikke motsatt. Tror dere har glemmt dette for lenge siden jeg. Send gjerne svar til nevnte email. "

Håper hun faktisk leser det og!

Ikke for å virke pirkete eller dum, men det var ganske mange skrivefeil der....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke et sek på:P

Er ikke helt i form for rettskriving på denne tiden av døgnet.

Men er ganske sikker på at drittdama fatter det alikevel jeg.

Edit: Får jeg mail tilbake der hun klager på skrivefeil blir det tv2 neste.

"Torild mobber analfabeter!":D

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zenith

Edit: Får jeg mail tilbake der hun klager på skrivefeil blir det tv2 neste.

"Torild mobber analfabeter!":D

haehae, sette opp ei felle for henne der hun går på trynet og blir mediadekt. DØ bitch, DØ! neida.. nå har jeg vel nok en gang brutt friheten i norge ved å si at noen skal dø :(

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi noen gang kommer så langt at det virkelig kommer til å bli debatt om høyere fartsgrense så kommer eldre folk som er glade i å kjøre sakte og nyte den vakre norske natur til å protestere og si at fartsgrensa skal være som den er. Men hva med å lage en 4-felts vei med fartsgrense 150? og en rolig vei gjennom fjell og svinger med fartsgrense 100? Så får alle vilja si.

Men avgiftene må ned. Det her er helt latterlig. Vi blir jo nesten tvingt til å kjøpe dårlig bilerbambam

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider