ingevel Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 MASSE scorpio deler delt front (knekt) side skjørt bakfanger Vinge 15" Rs felger RS ratt + en hel delebil med 2,4 liter motor. Send pm kan også byttes i forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddyreitan90560075 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hei,mitt navn er Freddy Reitan og jeg lurte på om du vil selge bare sideskjørtene dine fra scorpioen.Jeg har en scorpio selv som har alt utenom sideskjørtene.Hvis du skal selge dem,hvor mye skal du ha for dem?Hvis du skulle trenge noe scorpio deler,så har jeg ca.en hel bil i deler.En 1993 modell scorpio doch 2.0I.Ta kontakt med meg på e-post : 90560075@online.no eller ring på mobilnummeret mitt.Det er nummeret i e-post adressen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddyreitan90560075 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Lurte på om du vil selge kun sideskjørtene dine.Jeg har masse deler hvis det skulle vere interresangt.eller hvor mye vil du ha for sideskjørtene hvis du selger dem.Ta gjerne kontakt med meg på 90560075@online.no eller ring meg på mobilen.det er nummeret i e-post adressen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 fr...eaky.. o.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ingen??? vil helst ikkje kaste resten.. har ikkje plass til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg