Gå til innhold

hvem trur dere vinner junior\senior på gardemoen??

Ranger emnet

SandemRacing

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syntes det blir så dumt jeg når sånne som marius legger mere en 8000 kr i bilen sin... om han er god til å kjøre vet man jo aldri når han kjører med så mye bedre redskap... han gjore det ikke mye bra når han kjørte med sierran.

Om du mener Krogseth så hevda han seg med Sierra å han. Det var en standard 2.0L og BMW'ne er jo standard 2.5 så..

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei d var nettopp d den ikke gjorde....hvilken ascona kjørte du???

bilen jeg brukte der skulle forestille en ascona a, den var gul, men en tykk og en tynn stripe over på fører siden (sorte striper)

jeg kjøre som regel med stndar mottorer, om de er fra opel eller ikke, så er de som regel orginale for det..

i denne asconan satt det en b23 med mekanisk insprut, bakakslingen var oxo volvo, men den var sinsykt start rask for det!

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen jeg brukte der skulle forestille en ascona a, den var gul, men en tykk og en tynn stripe over på fører siden (sorte striper)

jeg kjøre som regel med stndar mottorer, om de er fra opel eller ikke, så er de som regel orginale for det..

i denne asconan satt det en b23 med mekanisk insprut, bakakslingen var oxo volvo, men den var sinsykt start rask for det!

åååjaaa det var deg d...snakka jo med deg på fredags eller lørdags kvelden jeg, jeg og lars erik bryhn...så ikke ut som en god forstilling på den når den var på vet hjem men:D:D..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååjaaa det var deg d...snakka jo med deg på fredags eller lørdags kvelden jeg, jeg og lars erik bryhn...så ikke ut som en god forstilling på den når den var på vet hjem men:D:D..hehe

er det deg med peugeot capsen?

nei den forstilinga var ikke god nei, hehe, men det er ikke mitt problem lenger, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er lasse.t.hansen det..jeg er han lille kar'n som sto der sammen med han lasse og han med ølen(lars erik)...jeg så det, kan jo ikke vært noe god å kjøre??? så rimelig oppbrukt der den sto..

fikk smellen i forstilinga ut fra start, klarte ikke å holde den på hveien mere en en runde etter smellen, så det var ikke et røverkjøp av han stakkærn, hehe

satt du på trappa på lørdags kvelden/natta? han med peugeot capsen hvar vertfald der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk smellen i forstilinga ut fra start, klarte ikke å holde den på hveien mere en en runde etter smellen, så det var ikke et røverkjøp av han stakkærn, hehe

satt du på trappa på lørdags kvelden/natta? han med peugeot capsen hvar vertfald der...

den så i hvertfall ikke no god ut ass....

nei jeg satt ikke på noen trapp...men jeg husker vi sto å prata med deg og han som eide den hvite ascona b'n, og du fortalte om den bensintanken som var tettet med bleie for å holde tørr..lo greit når du sa det ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så i hvertfall ikke no god ut ass....

nei jeg satt ikke på noen trapp...men jeg husker vi sto å prata med deg og han som eide den hvite ascona b'n, og du fortalte om den bensintanken som var tettet med bleie for å holde tørr..lo greit når du sa det ass

okæi, så det hvar da jeg snakka med deg altså...

han med dan asconan er foresten Type c her på forumet, vet ikke om han er mye på jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okæi, så det hvar da jeg snakka med deg altså...

han med dan asconan er foresten Type c her på forumet, vet ikke om han er mye på jeg men...

jaa det var meg, og svigerbror min lars erik bryhn, begge vi kjører for klovner i kamp, så sikkert han der, kjørte blå manta.....

det er type c jah, fett, så når han sku hjem derfra på våt asfalt, moret seg..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeeii..da såå.. men var det broren din som kjørte den senatoren???....

ja gammel opel på våt asfalt er gøy ass..satt på med lars erik for noen uker tilbake i ascona a gatebil og den er d sveiset sperre på. kjørte mer sidelengs en vi kjørte vanelig

broder'n kjørte senatoren ja...

han sto i apselutt siste rekke i røverhitet og på en runde lå han først og der lå han helt inn til mål..

kjører esab sperre på kadett 1200 bruksbil selv, mye mer morro da, hehe, men med en 1200 med dorlig clurtsj, så må asfalten vere bløt for at det skla funke, men nå er alle foringene i bakakslingen gående, så har sån 4 hjuls sving, hehe, blir å bytt foringer å sett på aksling uten esam nå gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til oleopel! Hvor har du det i fra at jeg bruker mer enn 8000kr på bila mine? Kjører orginale biler som jeg kjøper billig. Og den sierran kjørte jeg 3 løp og var i finale 2 ganger med, den var langt ifra orginal.

Krogseth

Jeg hørte det fra Misun E. Li i hvert fall. (han vet utrolig mye om alt og alle)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider