Gå til innhold

Bytte ut motor i mazda 323f 96mod?

Ranger emnet


Mazda323f

Anbefalte innlegg

Må da for all del ikkje ødelegge en mazda med slike vw greier, dette er da bare mas å montere også. alt må mekkes til, så hvorfor ikkje bare slenge nedi en mazda 323 gtx eller gtr motor, de passer da nesten bolt on. bare litt koblinger på ecu, og det ligger det løsninger på nett..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det att KLZE motoren er verstingen av 323f motorene?

 

da altså den gli rett ned som vodkaen til moskva marit? :thumb

 

hvor kan jeg skaffe slike motorer?

ca pris?

og hva er nyttig og se etter?

 

må ha litt futt nå, begynner å bli lei av doch motoren på smålige 1,5L :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det att KLZE motoren er verstingen av 323f motorene?

 

da altså den gli rett ned som vodkaen til moskva marit? :thumb

 

hvor kan jeg skaffe slike motorer?

ca pris?

og hva er nyttig og se etter?

 

må ha litt futt nå, begynner å bli lei av doch motoren på smålige 1,5L :(

 

Dette er en helvettes jobb som koster utrolig da du først må skaffe understell til en 323f v6 noe som ikkje vokser på trær. og samme med disse kl-ze motorene, de er meget skjeldne og må importerest, det letteste er nok en 323 turbomotor, passer bolt on på girkassa di og alle festene, kan vera du må ha ett motorfeste da du har en 1,5, men dette er da lett å skaffe, lett å trimme den videre også, kjenner en med mx3 med samme motoren, den er det over 300hk i, noe av det råeste eg har vert med i,, denne mx3 går på 0,6l bens på mila når man kjører pent, med en slik v6 så skal man vera meget pen på labben for å klare 1,1l

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en helvettes jobb som koster utrolig da du først må skaffe understell til en 323f v6 noe som ikkje vokser på trær. og samme med disse kl-ze motorene, de er meget skjeldne og må importerest, det letteste er nok en 323 turbomotor, passer bolt on på girkassa di og alle festene, kan vera du må ha ett motorfeste da du har en 1,5, men dette er da lett å skaffe, lett å trimme den videre også, kjenner en med mx3 med samme motoren, den er det over 300hk i, noe av det råeste eg har vert med i,, denne mx3 går på 0,6l bens på mila når man kjører pent, med en slik v6 så skal man vera meget pen på labben for å klare 1,1l

 

ja, men nei....

 

323 turbomotor passer på, ja, men kassa ryker som smør..

 

mx3 har mye til felles med BG modellen, drivverksmessig, 323F BA fra midt 95 og opp, ble infisert av diverse dårlige ford-deler, og kassene suger lut etter dette.

 

registrer deg på

http://www.mazda-ogn.org/forum/index.php

så skal vi ta en prat om det :)

 

ja, ALT kan la seg gjøre, men prisen blir det samme.

 

323F BA kom med V6, KL-ZE. den er bolt on, rett i bilen, den kom ikke med BP turbomotor, og krever også sterkere kasse i form av kassa som kom til BA i mellomrommet 94 til 08/95, alt annet enn dette, er bajs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår