Alexanderjr Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 badv12, fet bil :) likte denne ganske godt! En ting, front leppa de skulle vert i karboon;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Fått på øyelokka? Bilder? Har du en link til hvor du bestilte fra? Vet du en gang la ut link til siden, men kom meg ikke fram til noen produkter :doh Hehe.. den bestillinga va en fiasko. :puke: Bestilte fra USA.. va no dritt, gikk rett i søpla.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 hey, man kødder ikke med Audi-merket... Hehe.. enig dær.. :D men trur æ skal hel-lakkere biln til neste vår, så da pirke æ sikkert ringan av.. eller kanskje lakke dæm hvis æ får dæm hel av.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 badv12, fet bil :) likte denne ganske godt! En ting, front leppa de skulle vert i karboon;) Ja bestilte faktisk frontleppa i karbon, men de klarte selvsagt å sende meg en vanlig plast.. Gidda ikke sende tilbake, hadde venta på stylinga i 2 mnd fra før så.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvor mye måtte du ut med for skivene a? Tror det kom på 4400,- for 2 skiver å 4 klosser.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvor store er skivene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Er vell 289mm tror jeg.. Samme diameter som de som sto på. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Du skulle heller gått for 356mm! Ikke så veldig manndig med små skiver når du har 19" felger.. Men bremser sikkert mye bedre enn orginale da klart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 356 jah.. driter ikke penger heller da.. :p åsså ville ikke de snaxye 15" originale vinterfelgene passet.. :D ja bremse-egenskapene ble faktisk bedre.. Grøsser bare ved å tenke på hvilke bremse-egenskaper 356-skivene ville hatt.... :oohh nå blir det ikke gjort noe mer med bilen på ei god stund.. Har solgt felgene, så må bynne å lete etter nye.. Har egentli lyst å selge bilen å kjøpe noe nytt å råere.. ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 nå blir det ikke gjort noe mer med bilen på ei god stund.. Har solgt felgene, så må bynne å lete etter nye.. Har egentli lyst å selge bilen å kjøpe noe nytt å råere.. ;) Hehe, er helt enig med deg. Jeg skal hive av sommerfelga nå, vaske de og hive de i garasjen. Så selge de til første mann. Har ny bil som kommer i garasjen i november, så da blir A4en bare en bruksbil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Veldig pen! Eneste jeg reagerer på er at audi-emblemet bak er i sølv og bryter litt med den svarte looken til bilen.. syns no sølv passer bra til svart eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hehe, er helt enig med deg. Jeg skal hive av sommerfelga nå, vaske de og hive de i garasjen. Så selge de til første mann. Har ny bil som kommer i garasjen i november, så da blir A4en bare en bruksbil:) Såpass.. :) har lyst på en RS4, men må vell få unna lærlingetida først.. :rolleyes: Så må man jo få solgt gamlebilen også.. Kossn bil skal du kjøpe da? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 den fronten din... pris på en slik? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Pen A4 ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Såpass.. :) har lyst på en RS4, men må vell få unna lærlingetida først.. :rolleyes: Så må man jo få solgt gamlebilen også..Kossn bil skal du kjøpe da? Har kjøpt den oransje veteran 80en som lå ute til salgs her av MTIC en gang, som jeg sa jeg skulle kjøpe! Men nok OT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg