ghost7 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hei, blitt tatt bilde av rundt fem dager før påskeferien begynte. (skulle vere så grei og hente dama på flyplassen og ho begynte å kranglemed meg i bilen så eg gassa på litt i irritasjon) bildet vart tatt i rundt 92 i ein heilt LANG bein 70 sone ut frå bergen... no er vi komt til juli snart og eg har fortsatt ikkje fått noko regining i posten... kor lang tid har dei på seg før saken er forelda? har mange sluppe unna med "skrekken" etter blitzen? er tross alt ein grov overtredelse, 4900kr og to prikker... Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ting tar bare litt tid. Straffen fra staten kommer nok når du minst venter det. :iconsm :( Og ja, sånne ting går ikke i glemmeboksen med mindre det har vært teknisk feil på kamera, feil på film, etc. Så litt håp har du jo.. :thumb Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Du er bare teit om du gasser på når du blir frustrert... seriøst, skjerp deg... Stopp heller bilen å snakk med henne! jaja, bot kommer nok i posten. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Du er bare teit om du gasser på når du blir frustrert...seriøst, skjerp deg... Stopp heller bilen å snakk med henne! jaja, bot kommer nok i posten. var vel ikkje ditt råd eg spurde om angåande min frustrasjon, heller om sjanser for tekniske feiler, eller om slike krav kan gå ut på dato! Skjerp deg sjølv og hold deg til tema. Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg har aldri blitt tatt i fotoboks selv (bank i bordet), men ut ifra andres historier om å bli tatt i boks så tar det tid før man faktisk får boten. Så den kommer nok skal du se. Offtopic: Fotoboksen i 70 sonen før Arna du ble tatt? :D Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg har aldri blitt tatt i fotoboks selv (bank i bordet), men ut ifra andres historier om å bli tatt i boks så tar det tid før man faktisk får boten. Så den kommer nok skal du se. Offtopic: Fotoboksen i 70 sonen før Arna du ble tatt? :D ja det var den... greitt nok at det tar tid, men det er jo snart over tre mnd... :s Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Rart at det tar så lang tid, kompis ble tatt, 3 uker etter lå bota i posten, og den var ikke mer enn rundt 2500 ellernoe.. Og staten vil jo ha penger, så det er meget rart om du har blitt "glemt" Men den kommer nok skal du se, med mindre noen har trasha boksen med filmen i.. Det kan jo hende. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 damen min ble tatt i fotoboks.. den boten fikk hun i posten 2 dager etterpå! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ja det var den...greitt nok at det tar tid, men det er jo snart over tre mnd... :s Det er kanskje den boksen i landet som er enkelst å oppdage... Du må ha vært rimelig frustrert :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det er kanskje den boksen i landet som er enkelst å oppdage... Du må ha vært rimelig frustrert :) ja, det må eg ha vore. køyrde den strekningen noken gonger etterpå og kan ikkje skjønne korleis eg greide å oversjå den... det verste med bota,viss den kjem, er at eg måtte vente så lenge på den... :puke Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 regner med du har vært heldig at det ikke har vært film i kameraet:) er dette en analog boks så går den tom for film ganske fort:)... hvis det er en digital boks så skal du få brev i posten ganske fort ja... gikk mellom 2 og 3 uker for meg:omfg så trur du kan ta det HELT med ro når det har gått så lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 :D høyres bra ut... då kan det handles inn ny gummi til bilen av litt betre sort :) Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kommer an på om boksen er digital eller analog film, tar litt tid før de henter filmen ved analog. Men uansett, kjedelig å bli filmet :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ikke alle bokser som er aktive da. har 4 fotobokser innen en radius på 2km nær hjemmet mitt og det er bare 2stk som er i drift til en vær tid. så kanskje du slapp unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Mange av bildene som blir tatt har så dårlig kvalitet at det ikke går ann å identifisere føreren. Da vil du ofte ikke høre noe, selv om det blinka i boksen. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg