Gå til innhold

Go-bildet!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Vil bare legge ut et herlig bilde av et liite uhell jeg hadde i vinter. Kom rundt en sving på slusha føre mellom sand og røldal, der var det et kvinnfolk som kjørte i 40 i 80 sona, og det kom en minibuss imot. Kunne ikke legge over og kjøre forbi dama, så måtte legge meg ut i grøfta, nådde ikke dette og traff hun så vidt i baken. Traff hengerfestet hennes. Min skade ble taksta til 51 000 og hennes til 9000. KJEKT! :):):)

Pic131.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

hehe, jepp, kjørte rundt med den slik i ca 1 mnd! :D gjenbundet panser, politiet reagerte aldri. alt av pærer osv på ene hovedlyset var gone. og panseret plapra på motorveien :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

nei meg fordi jeg kom bakfra.. hun sa jeg kjørte uansvarlig og alt for fort bla bla.. va jo vitne der osv fra minibussen.. så jeg holdt bare kjeft og signerte driten :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei meg fordi jeg kom bakfra.. hun sa jeg kjørte uansvarlig og alt for fort bla bla.. va jo vitne der osv fra minibussen.. så jeg holdt bare kjeft og signerte driten :iconsm

Ja seff.. huff, ikke no særli... :puke

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det koster flesk for kasko, men av å til kan får man betalt for "bryet".. :p

En arti sak jeg fant ut igår.. Kan du tippe hva det koster å forsikre en 01' RS4? med full kasko å hele greia, fører over 23, 12.000km og egen garasje.. 40% bonus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Enter Forsikring, tok telefon nettop.. har tenkt meg en 1.8t, skulle høre hvor mye. så sa jeg bare RS4 istedenfor..siden vi var inne på det nå. virka ikke som konsulenten trodde meg helt.. typisk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja ho æ prata med ble ganske stille da æ sa 2001-modell RS4 2,7 biturbo.. regna me at prisen gikk rett i taket, men 20k er jo overkommelig på en sånn bil. men skal jo selvsagt ikke kjøpe en RS4 med 40 % bonus.. knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider