Gå til innhold

Go-bildet!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

haha det er helt sykt. Enter er noe jallagreier egentlig da, morra mi har det på sin bil. e sånn hvis en i familien under 23 krasjer hennes bil, dekker ikke forsikringen det. rart, andre selskap er det slik at egenandelen bare stiger 50%eller noe. er jo litt opp til skaden og da, men uans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder ikke det alle selskap? hvis det står i avtalen at fører er over 23 år f.eks og du låner den til en kompis på 18, så får du vell problemer hvis han krasjer..?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
gjelder ikke det alle selskap? hvis det står i avtalen at fører er over 23 år f.eks og du låner den til en kompis på 18, så får du vell problemer hvis han krasjer..?

jo sånn ca, men mange selskap har forskjell på familie medlem og "kompis".. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hos Enter er frivillig da. Vi har det sånn at hvis jeg krasjer faren eller moren min sin bil så blir det veldig dyrt siden de bilene har det "...fører under 23..blablabla.." tullet. Blir billigere forsikring når man har valgt det.

Men appropos høye forsikringspriser. IF skulle ha 25 000 for å forsikre bilen min som er en 95 modell, 1.6 liter med Defa alarm, hvis den står på meg. (19 år, ergo 20% bonus). Står i pappas navn nå, koster litt over 6000kr. Helt sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det hos Enter er frivillig da. Vi har det sånn at hvis jeg krasjer faren eller moren min sin bil så blir det veldig dyrt siden de bilene har det "...fører under 23..blablabla.." tullet. Blir billigere forsikring når man har valgt det.

Men appropos høye forsikringspriser. IF skulle ha 25 000 for å forsikre bilen min som er en 95 modell, 1.6 liter med Defa alarm, hvis den står på meg. (19 år, ergo 20% bonus). Står i pappas navn nå, koster litt over 6000kr. Helt sykt..

vet.. syke priser. mora mi har enter og en audi a3 1.6l og hun betaler 9800,- eller noe. jeg betaler 13200,- i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider