Gå til innhold

Hva irriterer deg mest i trafikken?

Ranger emnet


Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk som ikke holder fartsgrensen. Bl.a. campingvogner og bobiler på svingete veier som ligger under fartsgrensa, blir helt gal av å ikke kunne forbikjøre pga dårlig sikt og bare henge igjen etter sånne turister...

 

 

Også sånne folk som absolutt på liv og død ikke skal kjøre over fartsgrensa... Verste er jo at jeg tok med gps'en i bilen og når dem tror de ligger i 80 km/t i den gamle bilen så ligger dem i 75 km/t og det er irriterende som faen :p

 

 

Også når folk bremser ned til 60 i 80 sone, rett foran en fotoboks da!!

 

 

Folk som ikke blinker ut av rundkjøringa eller ikke kan plassere seg riktig inn/ut av rundkjøringen er dritt...

 

 

 

Noe av det greieste i trafikken er vel lastebilsjåfører som blinker slik at jeg kan få forbikjørt når det er fritt for biler foran dem :) Lastebilsjåfører flest virker som veldig allrighte mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller folk som ikke bruker blinklys når det er flere personer i rundkjøringa!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg må vente fordi folk ikke blinker:iconsm

 

For ikke snakke om folk med tåkelyset på bak eller ligger helt i ræva, kjører i 70 i 80-sona, å når det blir 60-sone skal de plutselig kjøre i 80fatality

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten

Helt enig der ja!

 

Men hvis folk må kjøre sakte for å ungå å "skade" lasten e.l. kan de i det minste svinge til side og slippe de andre forbi :angry blir gal av sånne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turistene er kommet, til min store irritasjon.

Jeg tuller ikke, de kjører i 30-40 km/t på veien her og det er en 80 sone.

Jeg blir G-A-L!

 

Blinkelys er det nesten ingen her som vet hvordan funker, men jeg begynner å bli vant med det nå.

 

Også er det da eldre menn over 50 som er så kort i beina at de ikke greier å trå inn gasspedalen. NOT FUNNY!

 

Er heller ikke glad i å ligge bak de som innbiller seg at de har en sååå bred bil, at de må faktisk stoppe helt opp når de ser en bitte liten bil komme motsatt vei.

"En sjåfør er den farligste delen av en bil."

"Man finner raskere parkeringsplass med en liten bil. Til gjengjeld leter man lenger etter den."

"Når en mann åpner bildøren for sin kone, har han enten ny bil eller ny kone."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som på død og liv skal forbi for så å kjøre seinere enn meg.

Biler og mopedister som ikke greier å holde fartsgrensa og heller ikke svinger inn til siden for å slippe forbi.

Folk som ikke kan bedømme avstand og kjører ut i veien når jeg er 50 meter ifra dem.

 

Nr2 i en kø som ikke kjører forbi bil nr1 og har så liten avstand til bil nr 1 at resten av køen ikke kan kjøre forbi han.

 

Kunne sikkert føyd til 1000 småting på denne lista, men det får holde med de 4 som jeg har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som på død og liv skal forbi for så å kjøre seinere enn meg.

Biler og mopedister som ikke greier å holde fartsgrensa og heller ikke svinger inn til siden for å slippe forbi.

Folk som ikke kan bedømme avstand og kjører ut i veien når jeg er 50 meter ifra dem.

 

Nr2 i en kø som ikke kjører forbi bil nr1 og har så liten avstand til bil nr 1 at resten av køen ikke kan kjøre forbi han.

 

Kunne sikkert føyd til 1000 småting på denne lista, men det får holde med de 4 som jeg har nevnt.

 

Som jeg skulle sagt det selv!!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår