Gå til innhold

Hva irriterer deg mest i trafikken?

Ranger emnet


Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

folk i Poloer, Lupoer, Corsa, Mini osv, som bruker stor plass paa veien, og har store problemer med aa kj0re plasser der de tror er trangt, og jeg som kommer bak i en stor Ford Bronco med 33" hjul... har ingen problemer med at det er trangt...

 

hvorfor er det de med minst biler som tror de har st0rst bil?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk som ikke holder AVSTAND!!! Dette irriterer meg noe GRRRRENSELØST! Det er faktisk det eneste jeg aldri har "glemt" fra da jeg tok lappen.

 

Og folk som kommer i stoor fart inn mot forkjørsvei, slik at jeg må bremse kraftig ned fordi det ser ut som de skal til å kaste seg uti.

 

Og syklister med øretelefoner og tunnelsyn!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som hennsynsløst HIVER seg inn i rundkjøringer som om de hadde forsovet seg til sin egen begravelse..

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Syklister som tar hele kjørebanen selv om SYKKELstien er 1meter innenfor. (Disse tuter jeg på helt til dem viker. Litt moro også for dem blir virkelig forbanna :D)

- Biler som ligger og lunkekjører i venstrefila. (Forbikjøring i høyrefilen er ofte risky)

- Traktorer og dumpere som aldri slipper bilene bak forbi.

- Biler foran som ikke holder gjevn fart.

- Ikke minst idioter som absolutt må bruke venstrefilen når det er lange køer i høyrefilen når det er rush tid. Det blir jeg skikkelig forbanna på. Når dem har kjørt forbi alle oss som følger kø systemet presser dem seg inn lengre oppe og da må alle etter dem stoppe opp og det går enda senere for oss :iconsm

 

- Politi som absolutt må ta bilister fremfor narko og tyveri saker.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som må hive seg ut forran meg når jeg kommer i godt driv og AAAALDRI greier å få opp farta!!!

- Folk som ikke bruker blinklys

- Folk som bremser 5 minutter før de skal svinge av, for så å slå på blinklyset akkurat i det de svinger

- Folk som må bremse og halvere farten i hver eneste sving der du kan ligge i 200 km/t om du vil

- Folk som absolutt MÅ ta hele veien fordi de tror de har så brei bil (På smale grusveier) så jeg må presse meg helt ut i grøfta og mer til

- Folk som ikke kan overholde vikeplikten sin

- Folk som ikke VET at de har forkjørsrett (Gjelder Asker sentrum), så alle stopper opp og ingen kjører.

- Syklister i veibanen!!!

- Folk som lusekjører

 

 

Hadde alle kjørt litt aggresivt så hadde vi hatt fin flyt i trafikken, iallfall for min del. Å kjøre Suzuki er som å kjøre et 50 tonn tungt vogntog, man må jobbe litt for å holde godt driv, så da er det kjipt når alle skal kaste seg inn forran meg i hytt og gevær, og ALDRI får opp farta si... man må selvfølgelig bruke 5 minutter fra 10 km/t og opp til 60 km/t!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår