HemiCuda Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 folk i Poloer, Lupoer, Corsa, Mini osv, som bruker stor plass paa veien, og har store problemer med aa kj0re plasser der de tror er trangt, og jeg som kommer bak i en stor Ford Bronco med 33" hjul... har ingen problemer med at det er trangt... hvorfor er det de med minst biler som tror de har st0rst bil? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Syklister med kondomdresser som absolutt _MÅ_ bruke veien når det er sykkelsti rett forsidenav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Syklister med kondomdresser som absolutt _MÅ_ bruke veien når det er sykkelsti rett forsidenav! Sier bare en ting; Ta dem med døra!! :thumb Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Folk som ikke holder AVSTAND!!! Dette irriterer meg noe GRRRRENSELØST! Det er faktisk det eneste jeg aldri har "glemt" fra da jeg tok lappen. Og folk som kommer i stoor fart inn mot forkjørsvei, slik at jeg må bremse kraftig ned fordi det ser ut som de skal til å kaste seg uti. Og syklister med øretelefoner og tunnelsyn! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Sier bare en ting;Ta dem med døra!! :thumb :lol Det skal jeg huske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Råkjørere med spreke japser kan delvis irritere meg..."man må tenke istedet for dem" et veldig godt ordtak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Folk som hennsynsløst HIVER seg inn i rundkjøringer som om de hadde forsovet seg til sin egen begravelse.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 - Syklister som tar hele kjørebanen selv om SYKKELstien er 1meter innenfor. (Disse tuter jeg på helt til dem viker. Litt moro også for dem blir virkelig forbanna :D) - Biler som ligger og lunkekjører i venstrefila. (Forbikjøring i høyrefilen er ofte risky) - Traktorer og dumpere som aldri slipper bilene bak forbi. - Biler foran som ikke holder gjevn fart. - Ikke minst idioter som absolutt må bruke venstrefilen når det er lange køer i høyrefilen når det er rush tid. Det blir jeg skikkelig forbanna på. Når dem har kjørt forbi alle oss som følger kø systemet presser dem seg inn lengre oppe og da må alle etter dem stoppe opp og det går enda senere for oss :iconsm - Politi som absolutt må ta bilister fremfor narko og tyveri saker. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Andre biler, fotgjengere, syklister... Hadde i hvert fall klart meg uten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 - Folk som må hive seg ut forran meg når jeg kommer i godt driv og AAAALDRI greier å få opp farta!!! - Folk som ikke bruker blinklys - Folk som bremser 5 minutter før de skal svinge av, for så å slå på blinklyset akkurat i det de svinger - Folk som må bremse og halvere farten i hver eneste sving der du kan ligge i 200 km/t om du vil - Folk som absolutt MÅ ta hele veien fordi de tror de har så brei bil (På smale grusveier) så jeg må presse meg helt ut i grøfta og mer til - Folk som ikke kan overholde vikeplikten sin - Folk som ikke VET at de har forkjørsrett (Gjelder Asker sentrum), så alle stopper opp og ingen kjører. - Syklister i veibanen!!! - Folk som lusekjører Hadde alle kjørt litt aggresivt så hadde vi hatt fin flyt i trafikken, iallfall for min del. Å kjøre Suzuki er som å kjøre et 50 tonn tungt vogntog, man må jobbe litt for å holde godt driv, så da er det kjipt når alle skal kaste seg inn forran meg i hytt og gevær, og ALDRI får opp farta si... man må selvfølgelig bruke 5 minutter fra 10 km/t og opp til 60 km/t! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det som irriterer meg mest i trafikken er de helvettes SL buss-sjåførene som tror de eier veien.. Jeg er så forbanna på disse jævlene! :evil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Forbanna tyskertøser( no offence) som ALDRI blinker ut av rundkjøringer! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Folk som f.eks kjører 55 i 70 sonene... Kunne drept de! :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Synd du bor i Kristiansand, for ellers skulle jeg ha prøvd meg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg