Gå til innhold

Hva irriterer deg mest i trafikken?

Ranger emnet


Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

 

For ikke snakke om folk med tåkelyset på bak

 

Haha, for noen uker siden stoppa jeg Stokke-politiet og ba dem skru av tåkelyset bak som de hadde kjørt med i minst 1 uke, og såvidt jeg husker hadde det ikke vært tåke en eneste dag :P

 

Ting som irriterer meg er folk som stopper rett foran tuneller, og folk som ikke slipper meg forbi med sykkelen...men må si at det siste er de fleste utrolig flinke til, nesten for flinke :D Som f.eks at jeg kommer ut på E-18 bak en bil, eller slipper en bil utpå, så ser bilen foran ofte som en galning i speilet selvom jeg ligger et stykke bak, og begynner å vrenge inn på vegskulderen osv, føler da at jeg "må" kjøre forbi så ikke fyren driter seg ut mer hehe! :) Men er jo snill tanke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folk som akkuret har kjøpt seg bilstereo for første gang, som ikke har tengt på at Musikken ikke bare er bass. :p Ikke frekt ment

høres ofte værre ut på utsiden av bilen enn hva det er på innsiden.

Men av egne erfaringer så er det egentlig det samme hva dem hører på, bare dem får terningene i frontruta til å hoppe i takt med bass trykket. :P

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som skal kjøre i 40 km/t forbi fotoboksen i Vålerengatunellen (Er 60 der og den er ikke før langstrekket etter svingen!)

-Alle som ikke ser LITT fram i trafikken engang og hindrer god flyt

-Sivil UP

-Folk som holder ekstremt dårlig avstand, og ikke tar hintet når jeg gir dem tre rappe med bremselysene

-Folk som tydeligvis ikke veit hvor de skal, og tror de kan kjøre i 10 km/t mens de ser seg rundt, kjør heller inn til siden eller stopp ett sted det egner seg

 

Jeg irriterer sikkert mange selv, men prøver å være så smidig og grei jeg kan, og blinker ALLTID!

 

 

Derimot ELSKER jeg de som kommer inn i rundkjøringa ved Bryn, fra ringveien østover og slipper meg inn når jeg kommer fra Østensjø og skal inn på ringveien om morgenen, dere gjør dagen min litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter som ikkje klarer å holde siden sin,som ikkje klarer å rygge(har måttet gå ut og rygge bilen til folk MANGE ganger) eller at eg må rygge milesvis sjøl pga inkompetansen deiras. Søndagskjørere osv osv osv osv OSV OSV OSV kan skrive i det uendelige.....

 

NB! Eg køyrer trailer til daglig,derfor blir det mykje å irritere seg over når en er så mykje på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si at du faller for den skremselstaktikken der?

 

Når billister faktisk har kasta seg uti ved flere anledninger så gjør jeg det ja.

Vært nææær nesten krasj et par ganger. Takke F for at jeg vet hvordan bilen oppfører seg med låste hjul. Ellers så hadde det smelt for lenge siden.

 

Og jeg vil da heller ikke bulke. Mye styr og jeg får aldri igjen det jeg har påkosta den. Behøver ikke å innby til fight med en serial box bil heller.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ligger opp på bakfangeren min, folk som tror venstre å høyrefila er det samme greia og folk som ligger akkurat i fartsgrensen på en prikk og nedover..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg MEST av alt i trafikken er folka der jeg bor.

 

Litt info:

 

Opp til der vi bor, er det 50 sone, som da går over 30 når du kommer inn i "bebyggelsen". Jeg ligger som regel i 60-70 i 50 sona og holder som regel fartsgrensa i 30 sonen.. Er så jævla mange unger som bor der..

 

Folk ligger jo såklart KLISTRA i 50. Og når bakken kommer, neida, da skal vi faen ikke gi på, vi kjører i 40 da, så venter vi i 10 minutter før vi snirkler oss opp i 50.

 

MEN DU KAN TA DEG FAEN PÅ EN TING:

 

Når de kommer i 30 sona slakker de ikke ned!! Forbanna hyklerske forpulte svin! Jeg vil påstå at det er MYE værre og ligge i 50 i 30 sona enn å ligge i 60 i 50 sona. 20 km over! Det blir en SATANS bot det.

 

Forbanna apemennesker. Jeg blir så forbannet hver gang jeg kjører hjem fra jobb og blir liggende bak et forpult kjerringmenneske i en hyundai getz eller hva faen. Hyklerske svin! ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår