suggen Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Noen som vet hva som må gjøres for å få i en 2,2i motor i en kadett B-69? det sitter nå 1,1 i den, men den er uaktuell... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 2.2 i er jo ikke det beste eller sprekeste da. hva med 2.0 16v ? Den funket meget bra i kadet stv 78 mod. Er ikke gjort på 123 å få det til å passe men det går ann. +Du skal godkjenne det oxo. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Det er en del jobb med 2.2 også. Må bla bytte frontplate pga radiator, tunnellen til gearkassa er for liten hvis du ikke har automat. I tillegg kommer forstilling og bremser som må tilsvare Rallye Kadett for godkjenning, er ikke sikkert du får godkj. da heller. Det er sikkert noen her som vet mer enn meg! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Skal ikke godkjenne bilen, den skal kun brukes til jorde/banekjøring på lukkede områder, og dette blir uten noen form for lisens e.l. 2,2i er det eneste jeg har råd til, ettersom dette skal bli et realt hjemmesmidd økonomibygge:D Bare lurer på om noen har vært borti dette før, og hva som trengs av modifiseringer... Sitter jo en gammal 1,2 i den nå med rådebank og greier...kan jo ikke leke med den! Har til nå tatt ut interiøret, klippet til aluplater til sider og adskillingsvegg til bagasjerom + retta et par bulker. Radiatoren går det nok fint å hive i bagasjen, men passer kassa over(4gir std)? Må jeg lage ny mellomaksel hvis jeg må skifte kasse? hva tåler bakakselen(tenkte å sveise en sperre i den)? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg