Burny Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Dra to kabler bak, så kan du bruke fadern på CD-spilleren for å justere opp og ned volumet på subben. :) Tok ikke den helt.. Fortell.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 du får nå et kraftig magnet felt rundt plusskabelen når du bruker chassiet som "retur" til jordinga WTF? Det gjør du uansett. Du får ikke mindre magnetfelt av å trekke jord frem til batteriet sammen med +! Dessuten går elektronene fra -. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Tok ikke den helt.. Fortell.. Om du har en forsterker til frontsettet koblet på front utgangen, så kan du koble bassen på rear utgangen. Når du da fader signalet fremover synker spenningen på signalet til bassforsterkeren og det blir mindre bass. Da kan du "stille" bassen på CDspilleren uten å en egen utgang for det. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 WTF? Det gjør du uansett. Du får ikke mindre magnetfelt av å trekke jord frem til batteriet sammen med +! Dessuten går elektronene fra -. Riktig at elektronene går fra -, men de går tilbake i +! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Om du har en forsterker til frontsettet koblet på front utgangen, så kan du koble bassen på rear utgangen. Når du da fader signalet fremover synker spenningen på signalet til bassforsterkeren og det blir mindre bass. Da kan du "stille" bassen på CDspilleren uten å en egen utgang for det. Er ikke alle spillere som har flere "lineout's".... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Driver og legge kabler nå, går greit dette.. Men noen som vet hvor jeg kan dra strømkablen hen på golf 3? Altså, gjennom torpedoveggen og til batteriet, hvor er det hull til det hen? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du mister. ett kjapt tips. Hvis du har annledning, så ta og legg opp 3 stk signalkabler når du først holder på. Er så surt å begynne å skru fra hverandre bilen igjen når du først om en stund finner ut att du skal ha deg ny spiller med flere utganger, eller du skal forandre litt på oppsettet... Trust me.. Jeg er århundrets dust. har gammel spiller med bare en utgang, så ut med setet og masse stress for å legge 1 signalkabel. Har med andre ord ingen muligheter for å "Fade" mellom frontsett og bakhøytalerene.. blærgh. og nå blir det sub også.. skal stjele signal fra 4-kanaleren min til en liten monoblokk. men blir nokk masse surr av det. ingen muligheter til å stille subben fra cd-spilleren.. grrr Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jeg kan vell låne denne tråden litt.. har det noe å si hvor man legger kabelen til bass remoten for å ungå støy? Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Remote induserer neppe noe støy så legg den der det passer :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 oki :) Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du mister. ett kjapt tips. Hvis du har annledning, så ta og legg opp 3 stk signalkabler når du først holder på. Er så surt å begynne å skru fra hverandre bilen igjen når du først om en stund finner ut att du skal ha deg ny spiller med flere utganger, eller du skal forandre litt på oppsettet... Trust me.. Jeg er århundrets dust. har gammel spiller med bare en utgang, så ut med setet og masse stress for å legge 1 signalkabel. Har med andre ord ingen muligheter for å "Fade" mellom frontsett og bakhøytalerene.. blærgh. og nå blir det sub også.. skal stjele signal fra 4-kanaleren min til en liten monoblokk. men blir nokk masse surr av det. ingen muligheter til å stille subben fra cd-spilleren.. grrr Har lagt opp 2stk;-) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Driver og legge kabler nå, går greit dette.. Men noen som vet hvor jeg kan dra strømkablen hen på golf 3? Altså, gjennom torpedoveggen og til batteriet, hvor er det hull til det hen? Hvis du har 220v uttak et sted under dash'n så er det god plass til og legge en ekstra kabel i samme hull som 220v-kabeln Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Tviler på at det er så mange som har 220v uttak under dashen på bilen sin gitt... Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 jeg måtte ta drillen fatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Tviler på at det er så mange som har 220v uttak under dashen på bilen sin gitt... jaja.. sombrero hva kalles det da? sånn stikkontakt dings under der hos meg hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg