Gå til innhold

Legge kabler..

Ranger emnet

Burny

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok ikke den helt..

Fortell..

Om du har en forsterker til frontsettet koblet på front utgangen, så kan du koble bassen på rear utgangen. Når du da fader signalet fremover synker spenningen på signalet til bassforsterkeren og det blir mindre bass. Da kan du "stille" bassen på CDspilleren uten å en egen utgang for det.

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en forsterker til frontsettet koblet på front utgangen, så kan du koble bassen på rear utgangen. Når du da fader signalet fremover synker spenningen på signalet til bassforsterkeren og det blir mindre bass. Da kan du "stille" bassen på CDspilleren uten å en egen utgang for det.

Er ikke alle spillere som har flere "lineout's"....

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister. ett kjapt tips. Hvis du har annledning, så ta og legg opp 3 stk signalkabler når du først holder på. Er så surt å begynne å skru fra hverandre bilen igjen når du først om en stund finner ut att du skal ha deg ny spiller med flere utganger, eller du skal forandre litt på oppsettet...

Trust me..

Jeg er århundrets dust. har gammel spiller med bare en utgang, så ut med setet og masse stress for å legge 1 signalkabel.

Har med andre ord ingen muligheter for å "Fade" mellom frontsett og bakhøytalerene.. blærgh. og nå blir det sub også.. skal stjele signal fra 4-kanaleren min til en liten monoblokk. men blir nokk masse surr av det. ingen muligheter til å stille subben fra cd-spilleren.. grrr

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister. ett kjapt tips. Hvis du har annledning, så ta og legg opp 3 stk signalkabler når du først holder på. Er så surt å begynne å skru fra hverandre bilen igjen når du først om en stund finner ut att du skal ha deg ny spiller med flere utganger, eller du skal forandre litt på oppsettet...

Trust me..

Jeg er århundrets dust. har gammel spiller med bare en utgang, så ut med setet og masse stress for å legge 1 signalkabel.

Har med andre ord ingen muligheter for å "Fade" mellom frontsett og bakhøytalerene.. blærgh. og nå blir det sub også.. skal stjele signal fra 4-kanaleren min til en liten monoblokk. men blir nokk masse surr av det. ingen muligheter til å stille subben fra cd-spilleren.. grrr

Har lagt opp 2stk;-)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og legge kabler nå, går greit dette..

Men noen som vet hvor jeg kan dra strømkablen hen på golf 3?

Altså, gjennom torpedoveggen og til batteriet, hvor er det hull til det hen?

Hvis du har 220v uttak et sted under dash'n så er det god plass til og legge en ekstra kabel i samme hull som 220v-kabeln

Lenke til kommentar
Del på andre sider