Schlasken Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 har et forslag og komme med. hvorfor ikke ha et teknikk forum, som man kan poste spørsmål og andre teknikk relaterte ting i. det blir da lettere og bli hørt isteden for og skrive dette under hvilket bilmerke det gjelder eller offtopic .. noe alla det zatzy har mener jeg.. bare en tanke :) M.v.h Sigurd Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 ok.. nå har jeg et spørsmål.. er det bare jeg som ikke så at det allerede hadde kommet et teknikk forum eller er dere veldig raske med og fikse det?hehe... godt jobba gutter! :) :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 Originally posted by Schlasken ok.. nå har jeg et spørsmål.. er det bare jeg som ikke så at det allerede hadde kommet et teknikk forum eller er dere veldig raske med og fikse det?hehe... godt jobba gutter! :) :) det kan du velge... heheheeh ;) neida... satt opp i sted,,,;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg