Gå til innhold

Åsså min 323F da :)

Ranger emnet

ZiD

Anbefalte innlegg

Sorry for at jeg ikke har med hele runde, men synes de var ok jeg..

Bilen er kanskje til salgs så har noen løst så kan de ringe meg på

xxxxxxxxx

planer med bilen er turbo ombygging entn gtx eller gtr.

å neste mod på lista er koni justerbart understell....

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mulig å få bedre/finere styling til den modellen der.

Jeg så den i piteå på dragrace å den så blodfeit ut!:cool: :cool:

Skulle gjærne hatt en sånn:)

post-2722-1380485166014_thumb.jpg

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig... selv for å vøre en jævla 4dørs så kledde den faen meg stylinga....

minner innmari om den nye 156 alfaen:)

like fronten!

men når fu først var i gang syns jeg du kunne ha sveisa om bakdra di... fjerne de helvetes lysa som er på den :)

når bilen allerede er så fin og plain for detaljer.-

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dørs ja, men sliter jævlig med at folk som ikke kjenner bilen skal gå inn frammdøran når de skal bak :)

bakplata er plast så er jo ikke vanskelig å plaste bort lysan i den, bare det at jeg tror ikke gutta som tar eu kontrollen godtar det,, må inn med bilen i løpet av 2-3 måneder,

lurer på hva de sier når de ikke får bilen på bremse rullan :) må vel av med front å helepakka mens jeg er i gang da...

men skal se på det, tror det blir coolt ja..

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jeg spørre dere om noe... nå som jeg endelig har sjansen.. så klager dere på diverse ting når det gjelder eu godkjenning og dere er redde for å ikke få den godkjent pga diverse småting...

HVOR er det dere eu gokjenner kjerra egentlig?..... håper virkelig ikke dere gjør det på NAF eller bililsynet?

dere vet at private verksteder også eu godkjenner og dem er ikke halvparten så strenge som de andre tufsene er...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

du kan jeg spørre dere om noe... nå som jeg endelig har sjansen.. så klager dere på diverse ting når det gjelder eu godkjenning og dere er redde for å ikke få den godkjent pga diverse småting...

HVOR er det dere eu gokjenner kjerra egentlig?..... håper virkelig ikke dere gjør det på NAF eller bililsynet?

dere vet at private verksteder også eu godkjenner og dem er ikke halvparten så strenge som de andre tufsene er...

sist jeg var gjennom eu sjekken så gjorde jeg det på et privat verksted der fatteren kjenner sjefen, men ikke FAEN om det hjalp.. så nå i år så vet jeg ikke..

da jeg var til etterkontroll på biltilsynet så klarte jeg faktisk å gosnakke med de slik at jeg ikke trengte å fjærne de blå aktige lyktene mine..

så hvem er strengest egentlig ??

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Jeg bruker et verksted ute i Ski. Der er de snille og greie! Privat verksted.

(Pappan min kjenner sjefen der! Hehe!)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider