Gå til innhold

Åsså min 323F da :)

Ranger emnet

ZiD

Anbefalte innlegg

Originally posted by japsebil

hei ZiD,hvordan gjorde du det når du bestilte delene fra det stedet?var det dyrt med frakt o.l?

frakt fra australia er DYRT!!!!

kittet koster bare rett over 5000 norske kroner, men med frak å alt så kom det på 10.500 kr kittet mitt.. så frakta er like dyrt som selve kittet :) hehe

men uansett billigere enn hva du ville ha fått det for her oppe i europa (men nå fabrikeres det ikke her da)

men http://www.mazdastyling.nl selger 3 fangere bla. den jeg har.

å de varierer i pris fra 400 til 500 euro.

ang bestilling så er det bare å maile med de..

de har sendt til norge før å vet hva de skal gjøre.

du avtaler med de hva du skal ha, betaler på forskudd å fax'er de kviteringa på at det er betalt, så sender de....

jeg fikk banken min til å ta seg av hele penge saken..

..

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..men det på mazdastyling.nl selger de deler å?er det billigere å frakte derfra?takk for hjelpen

blir nok ikke noe billigere nei. for fangeren koster jo 500 euro som er over 4000 norske.. så skal du ha winge ? sideskjørt. osv osv. blir fort dyrt.. har ikke vært i kontakt med mazdastyling.nl da, skrev en mail ang hvite blinkers til de, men aldri fått noe svar....

du får prøve å kontakte de du også..

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant..for jeg skal ha vinge sidekjørt å ny fanger...men hvor lang tid tok det før du fikk delene da?den ''plata'' du har baklyktene kjøpte du den samme sted som du kjøpte stylinga?har du senka bilen din foresten?

x-93 mod. Peugeot 405 GTX

-97 mod.Mazda 323f 1.8

Neste bil: Peugeot 206 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant..for jeg skal ha vinge sidekjørt å ny fanger...men hvor lang tid tok det før du fikk delene da?den ''plata'' du har baklyktene kjøpte du den samme sted som du kjøpte stylinga?har du senka bilen din foresten?

leverings tid. 1 uke :)

plata bak er orginal bare lakka i bilens farge samt fjærna mazda logoen..

bilen er senka 4 cm med H&R fjærer..

skal ha med justerbare fra koni da, skal ha større hjul på bilen å da trenger jeg andre typer fjærer å dempere (coil overs)

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Veldig fin bil, jeg fikk bekreftet mistanken min om at 323F

blir ganske rå med litt styling :), kikket på en rød 323F

1.8 for ikke lenge siden men akk, den var nedkjørt av

x antall eiere. Blir "fornuftig" og gakker hen å kjøper

Pug:eek: , spør forhandleren på artig etter kjøpt om han kunne ha skaffet

en 323F 2.0 Gt..joda hadde vært mulig det, men antydet pris passerte budsjettet mitt :rolleyes:

'97 Peugeot 406 2.0 ST

---------------------------------------------

x '88 Mazda 626 2.0 Lx

x '89 VW Golf GL 1.6 (Grande Luxus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider