Gå til innhold

polo g40 til helgen!:)

Ranger emnet

pxpolo

Anbefalte innlegg

heihei da blir det min tur til å skaffe g40,dog ikke original menmen

heller ikke den baby blå fargen vil vare særlig lenge.

men nå til poenget denne bilen har stått uten skilter i nesten 3 år nå og jeg lurte på om det er noen som har kjennskap til denne fra tidligere!!???

skal reise fra stavanger til garv tror det er i telemark,nå på lørdag..

hva er viktig å se etter på en slik bil!=?helst motoren?

før den ble avskiltet sies det at kompressor er overhalt

nye bremser

ny lakk ikke rust i heletatt

stabstag fremme og bak

felger(noen som hvet navn på felger?)

prisen er 20000kr mye???eller greit for en ombygd bil?

7_1149110436000.jpg

7_1149110435831.jpg

7_1149110434979.jpg

CIMG0585.jpg

CIMG0586.jpg

CIMG0587.jpg

CIMG0591.jpg

CIMG0591.jpg

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20K for en slik en er jo ikke så verst. Lenge siden den bilen ble bygget, men ut i fra bildene ser den ut til å holde seg bra.

Det første du bør tenke på er vel egentlig IC plassering. Ta en titt på ebay.de etter orginalcoolern til Polo II G40. De dukker opp fra tid til annen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å kjøpe denne bilen for ca 2år siden, da var det byttet en skjerm og fangeren måtte lakkes, da var den heller ikke komplett, manglet radiator og vifte. Ellers skulle den være bra, var dengang ikke noe snakk om overhalt g-lader.

Ellers så er det greit å se etter rust, er jo en veldig gammel bil.

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du nå begynte jeg å mimre her gitt. Husker godt den bilen der ja. Ble bygd av en Porsgrunns kar for ca. 8 år siden. Den gangen var den veldig strøken og gjennomført men da hadde den orginal motor. Han snakka den gangen om å muligens selge for 70-80. Aner jo ingenting om hvordan tilstanden er nå men 20000 er vel det man kan kalle latterlig billig. Men til den prisen må det jo være ett eller annet. Du får gi den litt TLC så kan du fint selge for det dobbelte. Hvem er det som selger den bilen nå da...og er den kjørbar.:popcorn

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg tilbake,uten bilen

grunnen for jeg ikke tok den med meg hjem:

for det første måtte jeg mekke i 3 timer på motor for at den i det hele tatt skulle gå framover.

ikke komplett,så måtte fanger av for tilstrekelig med avkjøling av motor(manglet vifte)

men hjernen er fiklet med(loddet av en som sikkert ikke kunne det)

så bilen sveiv så et dass å den gikk utrolig dårlig.hvirket så mye hang å slang

kast i en eller flere felger.fant rust under frontfanger å hjulbue,deler av ledningsnette er ødelagt myemye som ikke virket.

eller var det en fin tur i norgesland

fant et biltreff der nede så.

bilen ligger på finn for de som er intresert.litt for mye å gjøre for min del

hus=)

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvet ikke helt.første gang jeg ringte skulle jeg få den for 17 så ringte han dagen etterpå å sa det var en som ville ha den for 19 så jeg sa 20 å reiste dagen etter men jeg orker ikke det arbeide

klaring frontfanger asfalt va under 4cm på den!!!lav!

hus=)

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til 20 så måtte det jo være et eller annet. Men her hørtes det ut som at det var ganske mye. Du skulle jo bare slengt inn et skambud på 10 så hadde du sikkert fått den med deg. Men hadde du planer om å kjøre denne bilen hjem te Stavanger eller.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider