Gå til innhold

Firma som selger karroseri deler?

Ranger emnet

Mykle

Anbefalte innlegg

For en stund siden ble det postet en link til et firma som solgte karroseri deler til en del forskjellig type biler. Prisene dems var ikke så vanvittige etter som jeg husker heller. Problemet er at jeg husker ikke hva som ble diskutert i den posten der firmaet ble omtalt, og finner det derfor ikke når jeg søker...

Skulle hatt et par kanaler til E-30, hvis det er noen som vet om noen firma som selger billig så er det bare å "skrike" ut.

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mykle

Der var den!!! Supert!

- Chris

Hvis du er perfeksjonist kommer du ikke til å bli fornøyd med delene fra veng. Har kjøpt to panser der som har sett ut som bæsj. men jeg brukte dem fordi jeg ikke gidder å være så grise pirkete.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Hvis du er perfeksjonist kommer du ikke til å bli fornøyd med delene fra veng. Har kjøpt to panser der som har sett ut som bæsj. men jeg brukte dem fordi jeg ikke gidder å være så grise pirkete.

Har hørt det samme om pansere fra veng, men aldri hørt noe negativt om andre deler derfra........... Men , man får jo det man er villig til og betale for, da!!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mykle

Skal bare ha to kanaler og muligens bakplata til bilen. Kanalene er det ikke så alt for nøye med... eller!?

- Chris

Det går sikkert bra. Panserene er dårlige fordi de er dårlig innpakket under transport tror jeg. kommer bare med en pappplate rundt. original pansere blir frakta i trekasse. Man har vel garanti på dette som alt annet uansett.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider