miXer Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 heisann. Jeg er ute etter internett-sider hvor jeg kan finne styling til min volvo 460. Noen som vet om det er masse av delene på en 850 som passer på min bil? Bilen er en: volvo 460 2.0i 95' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 850 styling passer ikke.. Eneste er Hallsjø Styling som lager sportsgrill og øyelokk til 460. Utover dette finnes det ikke mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Er det virkelig så lite styling/deler som finnes på nettet til 460'n? hmm... kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Thunder på forumet kan lage frontfanger.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg kunne tenke meg litt mere pen styling jeg da.. grill/øyelokk/sotede ruter og litt senk.. men de grillene/øyelokka jeg har finni, gjør bilen bare sløv, ikke sintere.. men går jo fortsatt ann med senk og sotede ruter da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det øverste bilde er ikke jeg som er med på. Det var en russer som kom fra St. Petersburg for å se bilen min. Han leitet i 3 dager før han var utrolig heldig å fant bilen på parkeringsplassen. Bilen sto ute i 30 min og i løpet av de 30 min så fant han bilen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-magnus- Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvor fikk du tak i skjørt og bakfanger da? laget du de også selv? Siter Mazda 626 coupe 2.2i 12v 1990 http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=3636&postdays=0&postorder=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Modifiserte universale sideskjørt, drittjobb. Modifiserte og plastsveiste hekkskjørt, enda større drittjobb. Det var flere uker med sparkling og pussing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 tøff bil.. Har du fler bilder? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Solgte bilen i februar så jeg eier ikke bilen lenger, hehe.... men den er å se i Bergen. Så den igjen seinest i går. Det var hardt å vite at det ikke er min bil lenger. Men nå har jeg gått løs på en Subaru Impreza WRX som jeg har lovet familien skal bli enda penere og råere enn GullVolvoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg