Gå til innhold

Kjære admin!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bortimot det dummeste jeg har hørt.

 

Jeg har ALDRI solgt noe her som ikke har vært i privat eie.

 

Det jeg har gjort derimot, er å ha en link i signaturen min, men den tror jeg er fjernet nå - hvis ikke så tar jeg gjerne den bort.

 

Mitt eneste formål her på forumet er å snakke bil og selge bildeler (som privatperson).

 

Nå har jeg vært medlem av forumet i over fire år (dog ikke mest aktiv, men allikevel) og jeg synes jeg fortjener litt mer enn som så.

 

Vennligst åpne for PM og profil redigering.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke vitsen med å regge seg åpenbart som representant for et firma?

 

Hvis du viser til en link i signaturen min så tas den bort umiddelbart.

 

Hvis ikke det er det du tenker på så skjønner jeg ikke hva du snakker om.

 

Jeg får vel registrere meg på nytt da, med mindre du - som admin - er interessert i å rydde litt i medlemsrekkene.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men kan du gjøre meg om til "vanlig" bruker da?

 

Har som sagt ingen ønsker om å bli assosiert med firmaet jeg driver med. Og linken jeg har i profilen min fjerner jeg selvsagt når jeg får muligheten til det.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_S: Det må da være mulig å "fire litt på krava" når en privatperson spør om å få tjenestene som alle vi andre dødlige har?

Om Bjørn sier han ikke har hensikt å selge deler som han ikke eier privat må man kunne stole på det, og ikke ta alle under en kam. Dessuten har han nok ikke noe imot å bli holdt litt under oppsikt om det skulle være nødvendig fra BF sin side.

Sikker på at dette forumet mister fler og fler lesere hver dag pga. grunn av hvordan forumet har blitt det siste året.

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår