kapissj Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Kan det være The Rock du tenker på? Mener å huske at det er litt heftig kjøring med en gul Ferrari Cab av noe slag i den filmen. akkurat det jeg tenkte på også!:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 mange filmer jeg må "kjøpe" nå.. ehhh...:rolleyes: Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Søk så finner du en del tråder med det fra før... Men for å komme med noen filmer: Gone In 60 Seconds (begge filmene) hæ?? er det 2 gone in 60 secounds filmer?????:respect er to ja.. en i fra 1974.. hadde den lenge.. ikke sett.. men slettet:( så en fra 2000 den de fleste sikkert har sett.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Convoy (MÅÅÅ SE, drit fet) og Gone in 60 Seconds Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Black Dog. Kom forøverig over en god link her om dagen: http://www.imcdb.org/ Her ser du hvordan biler som er med i forskjellige filmer. Faen den Black Dog filmen har eg leita etter lenge, men finner den ikke...:(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Convoy (MÅÅÅ SE' date=' drit fet) og Gone in 60 Seconds[/quote']harn:) en av de beste jeg har sett:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Jeg regner med at alle her har sett den beste av alle bilfilmer: Flåklypa Grand Prix Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Klassiker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Dukes of Hazzard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 LeMans (fra 1971 med Steve McQueen) Vanishing Point (både den fra 1971 og den fra 1997) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Dukes of Hazzard grise kul film.. slædder fælt med THE "general".. eheh OT: jessica simpson i filmen er bare DEILIG.. DAMN.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Black Dog! Helvete for en film! Må sees.. Har ikke sett den på år og dag, og finner den heller ikke igjen.. :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 har sett Dukes of Hazzard hundre å ørten ganger da.. rå film:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Kan legge til noen til: The Wraith Cannonball Grand Theft Auto Vanashing Point (gammel og ny) The Gumball Rally The Chase Lurer litt på om det er en som heter Driver også. Du kan alltids se Bullit. Men der er det ikkem mye bil kjøring, men den ene scena som er i den filmen er kåret til tidenes nest beste bilscene. Den beste bilscenen er det visst The French Connection som har. Og den er det visst enda mindre bilkjøring i av det jeg har hørt. Kan legge til at 3. plassen gikk visst til Gone In 60 Seconds fra 1974. Men som sagt, Convoy må du bare se. Tidenes film! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 så convoy at i natt:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg