Gå til innhold

Går det an å drifte med FWD på tørr asfalt?

Ranger emnet


al3k$

Anbefalte innlegg

dette var en meget underholdene tråd:)

 

jeg har hatt to FWD biler, før det hadde jeg 4x4.

 

savnet 4x4 så mye at det ble det igjen:thumb

 

kan ikke si at jeg klarte å drifte med noen av FWD bilene uten at det var kram snø eller blåholke, slitte støtdempere hjalp litt:iconsm

 

og JA, en 4x4 bil drar på bakhjula helt til du legger inn 4wd:hello:

ikke lett å drifte med den siden den har en lat diesel motor;)

 

håper denne tråden blir på minst 28 sider:respect

http://www.tristania.com

 

har du diesel bil? sjekk ut:

http://www.chiptuning.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. herre min hatt for en tråd! Personlig synes jeg sladding er harry, og drifting kan man overlate til de som har RWD, FWD kan man få lov til å kjøpre fort med og ha det gøy (selvom drifting er det feteste) og bygge seg en showcar..

 

Tidligere i tråden var den japse film som "drifta" med FWD, man så jo hvor retards de var også.. Sikker på at det er lettere å ligge breit med en sitteklipper på vått gress enn det er å DRIFTE med en FWD på tørr asfalt!

 

Nå provoserer dere bare for å prosovere..! (Morsom tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må også forstå at det som foregår på Rudskogen ikkje har så mye med drifting å gjøre heller.. Bana er jo heller ikkje laga for det. Breisladdkonkuransen heter det fordi den er det, og ikkje en drifting konkuranse.. Drifting bør skje på baner med svinger som det går an å linke sammen noenlunde uten for lang langside.. først da blir det litt spennande.. Å kaste bilen fram og tilbake på langsiden blir litt kjedeligt liksom..

Vurderer å overta min mors Honda Civic 89mod 1.300000 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kaste bilen fram og tilbake på langsiden blir litt kjedeligt liksom..

 

ehh..... er det kjedelig?

Prøv å gjør det selv du... tipper du får smake autovern/betongblokk tilslutt jeg...

 

Å logre rettstrekkene med sladd er noe av det kuleste du kan gjøre på rudskogen skal jeg si deg.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står det i reglene til drifting at det kun er tillat med RWD? :)

 

Ja, i Japanske D1GP serien så er kun RWD tillatt.

Andre serier kan ha andre regler, litt usikker på hva reglene er i Formula D USA, men alle bilene jeg har sett der er også RWD, samme i Prodrift serien i Europa, kan ikke huske å ha sett annet enn RWD.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å logre rettstrekkene med sladd er noe av det kuleste du kan gjøre på rudskogen skal jeg si deg.

 

 

Ja når jeg så den ville hokku dori kjøringa til Moen nedover langstrekka på Skauen (i filmen din) må jeg si jeg ble rimelig imponert, ser nesten ut som rumpa ligger foran fronten litt der, respect! Tipper han har mekka litt på styringa si for å kunne vri hjula mer?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, alle vet at det er KUN volvo det går å drifte med. alt annet er tull.

 

Og rudskogen er helt fin bane for drifting det. Skal stå på litt for å fortsette etter langsvingen nedover hele sletta og fortsette inn mot s-kombinasjonen..

 

Sladding er harry og drifting er gøy? ehh..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul tråd=)

uansett hva jeg hadde funnet på i fwd`n min, vinter eller sommer, så hadde det vært slæng/sladd, og ikke drifting.

drifting for meg er noe litt mer.... ... for de som driver med det pro...

ante meg at det ble en del wannabeeees etter den siste F&F, og den økende interessen for sporten...

men det er vel bare sånn det er=)

 

kult å kødde me da, ha jo drifta vilt me sykkelen i det siste da..:respect

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår