joppa Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 har sett lignende papir på karosseri styrke, men husker ikke hvor. men HALLO det har jo blitt godkjendt 100 talls asconaer og mantaer med 2.2i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 har sett lignende papir på karosseri styrke, men husker ikke hvor. men HALLO det har jo blitt godkjendt 100 talls asconaer og mantaer med 2.2i. Jaok, noen som har greid å hoste opp papirer på karosseristyrke? Samme kriteriet får jeg fra BT her i Harstad Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 (endret) ................................................... Endret November 18, 2011 av Chissan Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 ja skann og legg ut er du snill.... :) ta og zip filene og last opp her.. http://www.divshare.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Velger å låne tråden litt jeg. Dette har jeg rett og slett null peiling så er vel igrunn derfor jeg spør.. Open Ascona B med rundt 200hk. Blir sikkert å hente det ifra enn Omega 2L, 2.5L og montere turbo. Finnes det mulighet for godkjenning og er dette verdt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvorfor skal du bygge turbo på en 2,5 v6 da? Spørs åssen det blir å godkjenne detta da den blir voldsomt tung framma, finnes heller ikke papirer på godkjenning med v6.. Hvorfor ikke bygge c20let (2.0i 16v turbo) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Foreslå 2l også som du ser. Har ikkje gjort så mye research men planen er i full gang. Dessverre har jeg en kjenning av meg som også foreslår Volvo 240 Turbo siden det er grett lett å få igang noe hester på en slik 240 motor ifølge han. Men dessverre SUGER looken på enn 240 så tror ikkje det blir aktuelt. Driver ihvertfall å ser litt etter selve bilen og div. deler som trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Hei! Noen som har/vet hvor man får tak i papirer for å godkjenne en 2.2 idag ? Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 din nærmeste opel forhandler;) Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg