Polardego Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 I ofte jeg starter en prosjekt-tråd for andre... :hello: Siden Bad-Roc nå blir heltids prosjektbil, så trengte Kid-A en bruksbil... Og siden jeg driver litt med BRA biler, så hadde jeg lovt Kid-A om å tipse han om det dukket opp en Gålf til en BRA pris... Og det gjorde det... Dro til Ryen for å plukke opp Kid-A klokka 11 i denne kjappe sportsbilen... Kid-A kom løpende mot denne fancy sportsbilen etter å ha parkert Bad-Roc'n... Etter en snau halvtimes kjøretur kom vi fra til Holter, der Gålfen stod... Bilen var egentlig alt for ny etter vaerste-standard, 90 Golf GL m/luke, servo osv... Som dere ser er bilen i den fargen Kid-A elsker, nemlig krokanis-hvit... Det var noen mangler på den som tidlige eier klaget på, b.l.a at den fusket og ikke ville gå rent... Så prøvetur ble det og bilen gikk som ei kule... Godt skodd var den også, i tilfelle overraskende snøstormer... (alltid beredt) Så da ble det kontrakt's skriving... Her en lykkelig ny eier av er Gålf 2... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Men hvor lenge var Adam i paradis... Etter hundre meter så gjorde Rolf noen HOPP og HARK før den døde hen, og da var det fram med slepetau... (se så store ører jeg har) Etter å ha slept bilen ned til Værste til RAkriste & Co, så måtte vi se og finne oss et nytt batteri siden det som stod i Gålfen var helt ferdig... Etter å forsøkt med et like ferdig batteri som Nitewlkr hadde stående, gav vi opp og kjørte til Oslo for å hente nytt batteri... På turen opp passerte vi denne... (sjekk speilet) Og endelig oppe igjen, og vi bytta batteri... Å da starta Gålfen som et skudd, og alt var i orden... Så grunnen til at tidligere eier hadde plaget med fjusking og sånn var batteriet... : eek : Så med godt grep kjørte vi Gålfen til Oslo, hvor vi avtalte å møtes på Vaerste senere... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Kid-A tok sjansen på at det ikke kom flere overraskende snøstormer denne sommeren og tok sjansen på å legge om til sommerhjul... :thumb Men først måtte Rolf offesielt døpes, og jeg fikk den store æren av å døpe han... (jeg har forressten aldri sett Kid-A med et så lite kamera før :respect ) Og så ble dekkomlegging... og da var sommerdekka på bilen... :hello: Kid-A kan selv si hva han gav for bilen om han ønsker det... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe, enda en golf på vekstedet. Hvor mange golfer har dere egnetli der nå? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe, føler på meg at dette blir gøy, som alltid bra skrevet! Noen planer for gålfen? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe litt jobb som gjenstår her ja :) jaja stå på :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hehe, føler på meg at dette blir gøy, som alltid bra skrevet! Noen planer for gålfen? Denne blir ikke å være på vaerste, det er den nye bruksbilen til Kid-A. hva han skal gjøre med den må han nesten svare på selv... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Se der ja! Liker å følge med på hva dere driver med! Så da er posten min på plass, og jeg får mail når det skjer noe! Hehe! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hadde litt sansen for den poloen, må vel være en sånn "color concept" det der =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hvorfor finner ikke jeg sånne biler... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hadde litt sansen for den poloen, må vel være en sånn "color concept" det der =p Kan kalles Color Concept ja:op Men heter faktisk Harlequin Edition. Fåes både i Golf og Polo:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kan kalles Color Concept ja:op Men heter faktisk Harlequin Edition. Fåes både i Golf og Polo:) Bilen blir faktisk levert slik? :eek: Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Harlequin edition knock knock Lurer på hva det står i vognkortet på den der under feltet "Farge" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Bilen blir faktisk levert slik? :eek: Jepp, den blir levert sånn. Men med forskjellige fargekombinasjoner. Altså, de samme fargene, bare forskjell på hva slag farge fangere/skjermer osv har. Sånn: Og sånn blant annet: Men sikkert nok Golf 3 her nå, ikke det tråden handler om. (Kan slette dette innlegget om trådstarter vil det) Noe mer framgang med Golf'en da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Skamstygg knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg