Kid-A Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Nei, hadde mer enn nok med å skru av mest mulig deler før jeg måtte dra for å rekke danskebåten. Men utvalget på skroten er selvfølgelig enormt. Du kan søke på nettet blandt delene som er demontert, og skal du skru sjøl er det veldig lett å komme til på alle bilene. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Og jeg har bestilt sota frontlamper med kryss, uten klarglass, hos Marc - men produsenten klarer ikke å levere før i desember.Jeg SKAL ha akkurat slike, så det er bare å vente... http://www.goingfast.org/index.php?option=com_ezstore&Itemid=32&func=detail&id=176 Hvis du ikke vil vente... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg venter... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volkiwolf Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Var innom Marc i Hamburg, som driver http://www.bil-tuning.de, er skikkelig entusiast og en bra fyr. Many thanks for these nice words :-) R.I.P. Golf 2 G60 Digi-Tec :-( Best regards Marc Siter Vegetarier essen meinem essen das Essen weg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 You had a damn nice Golf, Marc! See you in Schafflund with Wackelpudding ? Regards from the guy who bought Happich pop-outs from you when you visited Andreas :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volkiwolf Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hei, thank you! :-) Of cause we see us in Schafflund! This year the party will be bigger as ever ;-) We have some new Ideas... smile... Maybe I come with my new project, also with Happich Ausstellfenster :win Siter Vegetarier essen meinem essen das Essen weg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Henta en trivelig eske på Norsk Bildelsenter i dag. KW Versjon 1 Og jommen kom ikke Remster med ei trivelig pakke til på kvelden. Direkte fra Schafflund: Dette er altså de samme limited-edition-lampene, som på hans Rolfsburg. Ikke bare lot Remster meg kopiere ham, han skaffa til og med lampene til meg. Tusen takk Remster!!! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Og du som sa det ikke skulle kostes på noe særlig :heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 naijs. dette går veien.... men denne beholdes også krokanfarget? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fyrsten: Hadde du lest litt så hadde du sett at bilen ikke blir beholdt blir beholdt krokanfarget. Og det har blitt klart at Oslo Autolakk hellakkerer Rolf utvendig.Det blir ikke originalfargen, men ren hvit farge, etter tips fra Pål Andre på Norsk Bildelsenter. Henta en trivelig eske på Norsk Bildelsenter i dag. KW Versjon 1 Og jommen kom ikke Remster med ei trivelig pakke til på kvelden. Direkte fra Schafflund: Dette er altså de samme limited-edition-lampene, som på hans Rolfsburg. Ikke bare lot Remster meg kopiere ham, han skaffa til og med lampene til meg. Tusen takk Remster!!! Virker finfint dette, Kid-A. Foruten om gewinde og baklykter, er det no mer som har skjedd med bilen i det siste? Et mye bedre valg de baklyktene du har fått nå. Og ikke så ofte å se heller:) Hva slags felger blir det på bilen? Eller skal du beholde stålfelgene? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 duh... Arild.. med all denne påkostinga av golfen.. hva skjer med bad'roc'n? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Og jommen kom ikke Remster med ei trivelig pakke til på kvelden. Direkte fra Schafflund: Dette er altså de samme limited-edition-lampene, som på hans Rolfsburg. Ikke bare lot Remster meg kopiere ham, han skaffa til og med lampene til meg. Tusen takk Remster!!! bare hyggelig Arild. de påstår jo at det bare finnes 100 av disse lyktene. så da kan vi i hvertfall øke antallet litt i norge ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nå vet jeg om 3 biler i Norge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Og du som sa det ikke skulle kostes på noe særlig :heyyou:ehhh :blah: Nå skal Rolf gjennom EU-kontroll, og så opp på 'synet for å få gewinden i vognkortet. Deretter blir det litt enkel cleaning og hellakkering av Rolf. Bad'roc må være kjørbar mens Rolf står på lakk... Noen mener jeg bør lakke den ren hvit, istedet for den litt mindre hvite originalfargen. Hva synes dere? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 org. fargen syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg