Gå til innhold

prisliste på lakk

Ranger emnet

xplot

Anbefalte innlegg

ok, enn cirka pris på:

Vanelig lakk

metallic lakk

skal ha en helt enkel litt mørk blåfarge(vet ikke fargekode)

til en hel bil, utvendig og invendig på karrosseriet

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser varierer veldig mye avhengig av hvilket lakkmerke og kvalitet, lastebil lakk har grovere kvalitet enn personbil lakk, der er dyre lakkmerker med høy kvalitet, og der er billigmerker med ikke fullt så god kvalitet, så prisene kan rangere allt fra noen hundrelapper pr liter til ganske mange tusenlapper pr liter.

Lakken jeg har på min bil ligger nå på ca 10000 pr liter + mva

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser varierer veldig mye avhengig av hvilket lakkmerke og kvalitet, lastebil lakk har grovere kvalitet enn personbil lakk, der er dyre lakkmerker med høy kvalitet, og der er billigmerker med ikke fullt så god kvalitet, så prisene kan rangere allt fra noen hundrelapper pr liter til ganske mange tusenlapper pr liter.

Lakken jeg har på min bil ligger nå på ca 10000 pr liter + mva

nå synes jeg at du kan slenge opp et bilde av bilen din az!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hoved lakken på bilen er Kamelon, men ikke med Flake (House of Kolor, den eneste som heter kamelon) Flammene er sprøytet med Du Pont Chromalusion (alle kaller også denne for kamelon, selv om det bare er HOK sin som heter det)

Motivene er blanding av Kamelon, Chromalusion, Extreme Color, Facination Colors, Harlequin, Xirallic, og vanlig pearls og metallic.

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider