prizma Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Skal til Trondheim neste uke, og skal kjøre E6 - RV3 - E6 opp, altså igjennom Østerdalen. Har hørt det er automatiske gjennomsnittsmålere der, som er i bruk. Kan noen som bor i omegn gi meg ett skikkelig svar? Hjem har jeg tenkt å kjøre E6 hele veien, noen spessielle steder en bør tenke på? utenfor lillehammer vet jeg at det er automatiske gjennomsnittsmålere, men disse er ikke i bruk enda. ellers er det steder jeg bør stoppe på på veien opp, så hyl ut! :) ikke noe :offtopic her, lettere å planlegge ferie om det gjøres seriøst :P takker for alle fornuftige svar! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Annbefaler RV3 på hjemturen også, kjører alltid der selv. Ang snittmålerne vet jeg ikke, men sikkert noen her som vet. Greit å vite! Stopp og spis i Alvdal, fast rutine det :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hvilken dag skal du ned at da?:P kom innom øyer da!:) hehe. så kan jeg forklare deg hvor fartsboksene er!:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 drar tirsdag om 2 uker tror jeg, er ikke helt fastsatt enda. først en uke i danmark :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 drar tirsdag om 2 uker tror jeg, er ikke helt fastsatt enda. først en uke i danmark :) hmm, si fra da;) så får du komma på boller og brus.. haha. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Trenger fortsatt svar på dette med automatiske gjennomsnittsmålere.... E6 er vistnok en penere vei å kjøre, noen idé på hvor mye lengre det er? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Trenger fortsatt svar på dette med automatiske gjennomsnittsmålere.... E6 er vistnok en penere vei å kjøre, noen idé på hvor mye lengre det er? de på e6? er mellom øyer og lillehammer.. nord for HIL Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 har hørt noe om at de gjennomsnittsmålerene var bare på prøving.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Trebor87 du hjelper ikke ved å bumpe tråden med OFF TOPIC! M0Rt1N, jeg snakker om de på RV3. De mellom Øyer og lillehammer de er ikke i funskjon enda! :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hmm, åja.. jo de var det.. men ikke etter de fant ut at det bare vart kluss. haha. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Shit, er det kommet gjennomsnittsmåere i Østerdalen nå? Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ingen fotobokser i Østerdalen. Kun en ved Løten. De som måler gjennomsnitt på E6 er et pilotprosjekt og du får ingen bot av at de måler deg. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg