Gå til innhold

Effekt anlegg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trenger bare et halvt, hvis det er for lydens skyld:) Kommer jo egentlig ann på hvor mye du vil legge i det... Blir jo mer effekt med et helt og grenrør, men lyd får du med et halvt også... Hva slags M3 er det, er jo litt lyd i dem orginalt også..

Eiker selger effektanlegg, men hjemmesida er ikke helt oppe å går, så det lønner seg å ringe... Ellers er det bare å søke i vei:D

Mye bra, Supersprint, Ferrita og G-Power f.eks.. Bare lommeboken som setter grenser her....

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få laget til noe i rustfritt også. Så får du det akkurat som du vil.

Jeg fikk laget på bilen min hos custom-bygg avdelingen til Raka Rør Avgass AB i Gøteborg. (Husker ikke web-adresse nå) Kjempefornøyd med dem, og knallbra anlegg til bra pris.

Svendsen eksos, finnes i flere store byer i Norge, kan visstnok også lage slikt.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Powerzone, de får tak i de fleste merkene av eksos som er å få.. Personlig så vil jeg anbefale Scorpion eksos til BMW.. Har montert mange forskjellige anlegg på forskjellige BMW, og min erfaring er at du får både best lyd, best effekt og mest for pengene av Scorpion.. Og såklart: rustfritt og livstidsgaranti..

Med vennlig hilsen

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...