Gå til innhold

Hvor mange kommer på banekurset med Tommy Rustad?

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Pr. i dag er det 12 forhåndspåmeldte, hvilket er litt lite. Vi har sagt at vi vurderer å avlyse dersom vi ikke får 20, men på den annen side vet vi hvor vanskelig det er å få folk til å binde seg til noe slikt på forhånd. Derfor spør jeg: Er det noen som har planer om å komme, men betale i porten? Dersom det er litt respons på dette så føles det litt tryggere for oss å gjennomføre arrangementet :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

MEd tanke på at jeg har bursdag den 31 juli, så tror jeg ikke det er særlig trygt å reise på noen bane å kjøre bil:)

Men det hadde hvert gøyt, men uansett, en fredag? Hallo.. Lørdag hadde hvert ganske aktuelt! Høres artig og lærerikt ut!

Lørdager koster det dobbelt så mye å leie banen...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

Jeg er forhåndspåmeldt.... men har fått litt problemer med jobben. Litt vanskeligheter siden det begynner så tidlig, men håper på å få det til.

Håper det ordner seg, men blir det problemer så ringer du meg. Vi ordner sikkert et eller annet...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er no detaljer som skikkelig kjøling som mangler på rallyen, pluss at oppheng ser ut til å ta litt tid......

så lurer på om jeg skal hive meg med , men med gti 16ven isteden. den kjenner jeg jo også ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stille opp i porten, men som nevnt i en annen tråd så kan vi risikere at de som havner litt bak i en evt. kø ikke får deltatt. Fristen for forhåndspåmelding (kr. 600,-) går ut i dag, men dersom du sender meg en mail før den 01.08 vil jeg sette deg opp på en køliste. De som har skrevet seg opp på denne listen vil da komme først i køen blant de som vil betale i porten. Dersom vi overstiger 40 deltakere totalt vil vi leie inn flere instruktører slik at ikke kvaliteten på kurset forringes. Med andre ord er det uansett VELDIG lurt å sende meg en mail å gi beskjed om hvorvidt du kommer eller ikke ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider