lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jeg er keen på å få på litt skrift på bilen min , tenker da på en toppstripe i fornt ruta , litt skrift på den tynne greia rett under grillen , og litt på hver av dørene . Men jeg vil selv bestemme hva som skal stå der , er det noen butikker eller firmaer i oslo omeråde som driver sånt ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 sjekk disse kanskje? noen av de burde klare å mekke sånne merker... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Takker for bra svar , har sendt div mailer nå , venter spent på respons :.. :=) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg