Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Vil at noen skal prøve å modde en Golf 2 90-fanger til meg, forran. Ta det bildet som er lettest å modde.. Takker på forhånd :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ingen? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 her har du en den er dårlig gjorde den på 5 min: du får ivertfall et eit innblik i korleis det vil se ut... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ikke pent med andre ord! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ...du får ivertfall et eit innblik i korleis det vil se ut... Du får ikke et innblik i hvordan det vill se ut når det ikke ser ut uhhmmwhat? Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Og det var vel ingen Golf2 90 fanger.... Men takk for bidraget!! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 her har du en den er dårlig gjorde den på 5 min: du får ivertfall et eit innblik i korleis det vil se ut... Hvis det hadde vært en 90-fanger så hadde ikke jeg hatt det på bilen min, for å si det sånn. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 sorry hakke så god greie på bil.... søkte bare etter golf 2 så fikk jeg opp et bilde og brukte det... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 kjapr gjort etter en kveld på byen.. Blir det ikke litt rart med golffanger på 360.. hvis du ser en golf fra siden så ser du at fanger er lavere enn på volvo 360.. for å få dette til å bli bra må du ha skam senk og ei steika stor leppe.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 ser det godt her Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Eller: jeg kan bruke 90 fanger, og den Passat-"leppa" fra sent 80- tidlig 90 tallet.. :) i tilleg.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 ble ikke like bra, men ser "orginalt" ut.. det jeg er ute etter.. egentlig.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 slik som han her har gjort.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg