Dinglevims Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Satte idag inn et speedometer med turteller og digital klokke i min 1982 VW Jetta 1,6. Henta dette fra en Golf 1 1,6 på høggern. Etter å ha kjørt 100 meter begynnte oljelampa å lyse og det kom en stygg pipelyd fra speedometert. Sjekka olja og alt var fint. Bytta tilbake til det gamle speedometeret og da gikk det bra. Prøvde også et annet speedometer og det gikk fint. Vil gjerne ha det med turteller og klokke, men jeg orker ikke den lyden. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Hadde en mk1 Golf Gti med samme speedo som du har nå.. I perioder likte den og, som din å begynne å lyse og pipe (oljelampa), siden det er sannsyneligvis verdens mest grusomme pipelyd leita jeg lenge etter feilen, fant ut at det var noe med føleren, men ved å bare skru av og på tenninga fjernet denne. Lyden kom sånn av og til, ikke så veldig ofte, men når det skjedde var det bare av og på med tenninga Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Går vekk når jeg skrur av og på tenninga men jeg kommer akkurat ut av garasjen før den begynner. Skrur jeg av og på tenninga igjen så kommer jeg nesten ut veien og så setter møkkalyden igang igjen. Noen som vet hvordan jeg kan koble ut hele dritten? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 sett en motstand på buzzern "den som piper og napp ut pæra til olje lyset.. Det er i ihvertfall en løsning ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Men det går jo en hel kladd med ledninger inn i speedometeret. Må jo være noen av dem jeg bare kan klippe av så den ikke virker i det hele tatt. Og så heller sette inn en oljetrykksmåler... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Den klager vel fordi den ikke får noe signal fra oljetrykk føleren, tenker jeg. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Mener å ha hørt att de speedo'ene der har ett jordingsproblem. Kjørte en II'er som peip å lyste hver geng jeg bremsa..... Lykke til med "spagetti'n" jeg fant nemlig ikke ut av det, kobla ut pippern :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Får bare ta å mose den pipern imorgen. Begynner å bli rimelig lei den lyden nå. Blir slitsomt å kjøre med stereo'n på full guffe hele tiden også. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg